//
کدخبر: ۲۰۵۰۴۹ //

بازیکن دیپورتی پرسپولیس به تایلند می رود؟

مهاجم اهل مالی که به منظور حضور در باشگاه پرسپولیس به ایران آمده با رد شدن در تست های پزشکی قصد بازگشت به تایلند را دارد.

بازیکن دیپورتی پرسپولیس به تایلند می رود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مادیبو مایگا مهاجم 31 ساله اهل مالی که به امید حضوردر تیم فوتبال پرسپولیس به ایران آمده است بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی از سوی این باشگاه رد شد تا سایت فاکس اسپورت تایلند امروز طی گزارشی با انتشار توئیتی از باشگاه پرسپولیس به این موضوع بپردازد.

در ادامه این گزارش آمده است : مایگا به ایران رفت تا عضو تیم پرسپولیس، قهرمان فوتبال این کشور شود، اما به دلیل مصدومیت حضور او منتفی شد. با جدایی مایگا از بوریرام، این بازیکن اکنون بدون تیم است و باید دید به کدام تیم خواهد رفت.

این در شرایطی است مادیبو مایگا که در بوریرام تایلند در ۶ بازی ۲ گل به ثمر رساند، و طبق گفته همین سایت احتمال بازگشت او به بوریرام وجود دارد.

 متن توئیتی که فاکس اسپرت به آن اشاره ‌کرده بدین شرح بوده است:

«به دلیل رد شد در بررسی‌های پزشکی/پرسپولیس، بازیکن مالیایی را جذب نمی‌کند.

بازیکن مالیایی که قرار بود در صورت موفقیت در بررسی‌های پزشکی وارد مذاکره نهایی با باشگاه شود، در این بررسی‌ها رد شد و پرسپولیس وی را جذب نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی پرسپولیس، مادیبو مایگا طی روزهای گذشته بررسی‌های پزشکی را زیر نظر ایفمارک و مراکز معتمد باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشت. سلامت این بازیکن مالیایی که موردنظر سرمربی تیم بود در این بررسی‌ها تائید نشد و وی قادر به‌پاس کردن پروتکل‌های پزشکی مدنظر فوتبال ایران نبود.

به‌این‌ترتیب به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ مذاکره نهایی با این بازیکن و طبعا عقد قرارداد با وی منتفی است.»

گفتنی است او هنوز در تهران به سر می‌برد و قرار است روز سه شنبه تهران را به مقصد نامعلومی ترک کند. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان