تاریخ انتشار: 1398/05/15 08:56
یادداشت؛
کد خبر: 91971

رفتنت بهر چه و آمدنت بهر چه است ؟!

چند روزیست که باز هم ؛ زمزمه ی انتقال چند باره ی تیم فوتبال سایپا به کرج به گوش می رسد و این طور هم که از شواهد پیداست، دوستان کار را در خفا پیش برده و با افتخار از این انتقال در چند روز آینده و حتی قبل از ماه محرم خبر می دهند.
رفتنت بهر چه و آمدنت بهر چه است ؟!

اما لازم است چند نکته را برای دوستانی که اصرار به این انتقال دارند ، یادآوری کنم:

آیا دوبار شکست در انتقال سایپا به کرج کم نبود  که حالا باز هم اصرار به این انتقال دارید؟

آیا واقعا در چند سالی که سایپا اسم البرز رایدک می کشید و از امکانات آن استفاده می کرد ، دستاوردی برای فوتبال استان داشت؟

مردم کرج جز یکی ، دوسال اول که سایپا از ستارگانی چون دایی و شجاعی و خلیلی و ابراهیم صادقی استفاده میکرد  هیچ گاه  سایپا را تیم خود ندانستند . و کم کم تعداد تماشاگران حمایت کننده سایپا به حداقل رسید آن هم در دورانی که در شهر های دیگر مردم شور و اشتیاق زیادی برای تماشای مسابقات داشتند. پس وای به حال این سایپای بی ستاره که به یقین ،مردم از این تیم هیچ گونه حمایتی نخواهند کرد.

بدانید انتقال سایپا به البرز فقط به خاطر استفاده از همین امکانات محدود استان البرز است ؛استانی که به  خودی خود از فقر  امکانات ورزشی رنج می برد و حالا باید همین امکانات را هم در اختیار این مهمان ناخوانده قرار دهد.

بهتر نیست اگر بنا به قرار دادن امکانات باشد این امکانات را در اختیار تیم های کرجی  که در لیگ های دو و سه فعالیت میکنند قرار داد و حسرت بازی در ورزشگاه انقلاب را در دل جوانان کرجی نگذاشت؟

مادامی که تیم های پایه سایپا در تهران فعالیت می کنند ،این انتقال هیچ سودی به حال جوانان و نوجوانان البرزی ندارد .

اگر مسئولین سایپا رضایت به حضور تیم های پایه ی خود در لیگ های البرز می دادند که نمی دهند ، شاید تنها نکته مثبت این انتقال می بود .

پس بهتر است دوستان عزیز زیاد عجله نکنند و  همین معدود امکانات فوتبال البرز را در اختیار این مهمان ناخوانده قرار ندهند.

مسعودبیات

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zparb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ایرج عرب، مظنون همیشگی در باشگاه پرسپولیس