تاریخ انتشار: 1398/05/16 13:22
گل گهر باعث افتخار کرمان است
کد خبر: 91876

بگوویچ: می‌خواهیم سهمیه تیم را در لیگ برتر نگه داریم

سرمربی تیم گل گهر می‌گوید: برانکو مربی بسیار بزرگی است، اما متأسفانه از فوتبال ایران و پرسپولیس رفت. البته امیدوارم یک روز او دوباره به ایران برگردد.
بگوویچ: می‌خواهیم سهمیه تیم را در لیگ برتر نگه داریم

وینگو بگوویچ در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: کار ما در لیگ دسته اول از اردیبهشت ماه به پایان رسید و لیگ برتر نیز قرار است از مرداد آغاز می‌شود. افتخار بزرگی است که تیمی از سیرجان و کرمان در لیگ برتر حضور دارد و به نظرم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. به مدیر باشگاه و هیئت فوتبال استان گفتم که حضور تیمی در کرمان و به خصوص شهر کوچکی چون سیرجان، باعث افتخار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ برتر به نفع تیمش بوده است یا خیر، گفت: این مسئله به نفع تیم ما نبود. باید ببینیم در بازی اول میزبان خواهیم بود یا خیر. من مطابق برنامه کار می‌کنم و به مدیران باشگاه گفتم تا آغاز لیگ برتر، هر هفته یک بازی دوستانه تدارک ببینند.

بگوویچ درباره وضعیت تیمش نیز گفت: تیم فوق‌العاده خوب و بازیکنان خوبی داریم و من از شرایط خیلی راضی هستم. امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در واکنش به این پرسش که آیا می‌توانید امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنید، گفت: امسال می‌خواهیم سهمیه تیم را در لیگ برتر نگه داریم و سال بعد هدف بزرگ‌تری را دنبال کنیم.

وینگو بگوویچ درباره جدایی هم‌وطنش برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: برانکو مربی بسیار بزرگی است، اما متأسفانه از فوتبال ایران و پرسپولیس رفت. البته امیدوارم یک روز او دوباره به ایران برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3965x7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش جدید پرسپولیس/ این چالش را طاهری چگونه رد خواهد داد