//
کدخبر: ۲۰۵۴۷۹ //

کاپیتان ذوب آهن: امیدوارم در بازی برگشت صعود کنیم

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که تیمش در بازی برابر الاتحاد عربستان بازی خوبی انجام نداد.

کاپیتان ذوب آهن: امیدوارم در بازی برگشت صعود کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم حدادی‌فر با اشاره به شکست تیمش برابر الاتحاد عربستان و اینکه اکثر کارشناسان بر این عقیده‌اند که الاتحاد بازی بهتری نسبت به ذوب‌آهن انجام داد، گفت: قبول دارم که شرایط الاتحاد در این بازی بهتر بود. متأسفانه شرایط آب و هوایی در این مسابقه به شدت تیم ما را اذیت کرد، این در حالی است که الاتحاد بعد از اردوی انگلیس، دو هفته زودتر از ما به امارات رفته بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه افزود: متأسفانه ما قبل از این بازی هم مسابقه رسمی انجام ندادیم. قطعاً اگر یک یا دو بازی در لیگ برتر انجام می‌دادیم، شرایط بهتری برای این بازی داشتیم. ما در دقایقی از این بازی نمایش خوبی داشتیم، ولی در مجموع بازی خوبی برابر الاتحاد انجام ندادیم.

وی همچنین تصریح کرد: الاتحاد بازیکنان خارجی خوبی داشت که می‌توانستند جریان بازی را به سود این تیم تغییر دهند. ما شکست خوردیم، ولی برای صعود هرگز ناامید نیستیم، چون می‌توانیم در قطر به الاتحاد گل بزنیم. فقط باید اشتباهات فردی و تاکتیکی را به حداقل برسانیم و کم اشتباه بازی کنیم، این خیلی مهم است که در بازی برگشت گل نخوریم.

حدادی‌فر در مورد گل تماشایی‌اش در این بازی هم اظهار داشت: این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود، ولی دوست داشتم که یک نتیجه خوب می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی برگشت صعود کنیم تا شیرینی و لذت این گل بیشتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان