تاریخ انتشار: 1398/05/18 16:15
کد خبر: 91693

رضایی: برتر از پرسپولیس بودیم/امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم

محمدامین رضایی، دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است که آنها در بازی دوستانه با پرسپولیس بهتر از تیم میزبان عمل کرده‌اند.
رضایی: برتر از پرسپولیس بودیم/امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم

محمدامین رضایی با اشاره به بازی تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما نسبت به بازی‌های قبلی نمایش بهتری داشتیم و تیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی پیشرفت کرده است، ولی هنوز جا دارد که بهتر شویم. ما در این بازی برتر از پرسپولیس بودیم و می‌توانستیم دو یا سه گل دیگر هم به این تیم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تفاوت پرسپولیس با تیم سال گذشته در چیست، عنوان کرد: از حالا نمی‌توان در مورد پرسپولس قضاوت کرد و با این بازی نمی‌توان نظر قاطع داد. پرسپولیس در این بازی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اش بازی کرد و طبیعتاً بازی رسمی با بازی دوستانه تفاوت دارد.

رضایی با بیان این موضوع که تجربه تیمی نساجی نسبت به فصل گذشته بیشتر شده است، عنوان کرد: من تیمِ امسال نساجی را خیلی دوست دارم. سبک بازی تیم ما متفاوت است و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند. از طرفی تجربه ما که فصل گذشته برای اولین بار در لیگ برتر حضور داشتیم بیشتر شده است. امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان نساجی در ارتباط با دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر گفت: نکته مثبت در این مورد این است که تیم‌ها بیشتر با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و بدن‌ها هم از حالات اُفت خارج می‌شود، ولی نکته منفی‌اش این است که تمرینات فرسایشی شده و این تأخیر باعث می‌شود تا بازی‌ها را فشرده برگزار کنند و این موضوع به بازیکنان آسیب می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x98kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دروازه‌بان سپیدرود: داوری خوب بود؛ گل پرسپولیس مشکلی نداشت