تاریخ انتشار: 1398/05/23 23:45
کد خبر: 91309

دیمارتزیو: تصمیم جدی است و شاید استراماچونی حقوق دو ماهش را بگیرد و برود!

خبرنگار مشهور و نزدیک به آندره‌آ استراماچونی، از استعفای احتمالی سرمربی ایتالیایی استقلال و دلایل آن گفت.
دیمارتزیو: تصمیم جدی است و شاید استراماچونی حقوق دو ماهش را بگیرد و برود!

به نقل از روزنامه فرهیختگان؛ جیانلوکا دیمارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی سخنان جالبی را به زبان آورد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید.

- خبرنگار: خبر استعفای استراماچونی بازتاب زیادی در رسانه های ایرانی پیدا کرد. شما در این مورد با استراماچونی در ارتباط هستید؟

- دیمارتزیو: من با آندرآ ارتباط مستقیم دارم و دلیل استعفای استراماچونی با وجود شور و شوق هوادارن فوتبال در ایران که تاثیر زیادی روی او گذاشته است و خوشحالش کرده و در قلبش خواهد ماند، سختی هایی است که پیش پایش قرار دارد. روند سخت آماده سازی تیم و وعده هایی که به او داده شده و عمل نشده، از سوی باشگاه و مدیر آن، از جمله مشکلاتی است که استرا با آن مشکل پیدا کرده است.

- خبرنگار: می‌توانید درباره دلایلی که او را به استعفا سوق داده اند توضیح دهید؟

-دیمارتزیو: این دلایل ساده اند. اولین دلیل مربوط به استعفای مدیر ورزشی استقلال یعنی علی خطیر است. او استراماچونی را به ایران آورد. او همیشه یک پشت گرمی بود. کسی که با استرا تماس گرفت و او را برای این سمت خواست. این دو از قبل هم یکدیگر را می‌شناختند و در ارتباط بودند. برای آندرآ، خطیر یک مرجع خیلی مهم بود. حقیقت این است که خبر استعفای او برای استرا خبر بودی بود زیرا او به منزله ضمانتی برای استراماچونی بود. مدیریت منفعل استقلال، بدون اینکه استراماچونی را در جریان نتیجه منفی این مذاکرات قرار بدهند، در برخی خرید‌ها که انجام نشدند، شرایط را بدتر کرد. در آستانه شروع لیگ برتر و از دست دادن دو بازیکن از سه بازیکن خارجی او استرا را به این تصمیم گیری سوق داد که آیا ماندن من اینجا کار درستی است؟ آیا این شیوه در ادامه کار را برای او سخت تر می‌کند؟ آندرآ به این فکر می‌کند که هیچ پول اضافه ای از باشگاه نگیرد و پس از گرفتن حقوق این دوماهش از همه تشکر کند و از ایران برود. شاید برای همه بهتر باشد که او الان و پیش از آغاز لیگ ایران خداحافظی کند.

- خبرنگار: آیا همسر استراماچونی نتوانسته با شرایط زندگی در ایران کنار بیاید؟

- دیمارتزیو: نه! در واقع من از مسائل خانوادگی او خبر ندارم اما می‌دانم که مشکلات او در حیطه کاری است. او می‌گوید اگر الان بماند و برخی مسائل در کار واضح نباشد، ریسک این که پایان خوبی نداشته باشیم زیاد است. در کنار این مسائل همه چیز به رئیس باشگاه بستگی دارد. اگر رئیس به صورت واضح و مشخص به وعده هایش عمل کند، ممکن است او تصمیم به ماندن بگیرد اما من فکر می‌کنم امروز تصمیم آندرآ برای استعفا به شدت جدی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ga7rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین شکست استقلال در روز بی حوصلگی استراماچونی

 فعلا خبری از استعفای استراماچونی نیست
حضور در بازی دوستانه استقلال