تاریخ انتشار: 1398/05/27 16:53
کد خبر: 91022

اختصاصی/علی نیکبخت: از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم/وضعیت چمن ورزشگاه تختی بسیار نامناسب بود

سرمربی سرخپوشان پاکدشت گفت:بازیکنانم روز گذشته عملکرد رضایت بخشی از خود به نمایش گذاشتند.
اختصاصی/علی نیکبخت: از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم/وضعیت چمن ورزشگاه تختی بسیار نامناسب بود

علی نیکبخت سرمربی سرخپوشان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی،در مورد دیدار روز گذشته مقابل ملوان اظهار داشت:روز گذشته نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته یک را مقابل تیم خوب و پرهوادار ملوان بندرانزلی برگزار کردیم که در پایان موفق شدیم با گل سپهر روزی طلب پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

وی افزود:بازیکنان تیم در دیدار روز گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و من رضایت کامل از بازیکنانم داشتم،تنخا مشکل در دیدار روز کذشته کیفیت بد زمین چمن استادیوم تختی تهران بود که بازی دو‌ تیم را تحت تاثیر قرار داده بود.

سرمربی سرخپوشان‌ پاکدشت گفت:متاسفانه پیش از این دیداربه ما قول داده بودند کیفیت زمین درست می‌شود اما وقتی روز کذشته به استادیوم رسیدیم با صحنه ای مواجه شدیم که همه شوکه شدیم،زمین مسابقه در بسیاری ار نقاط همچون زمین های خاکی بود و اصلاچمن نداشت که تمیدواریم مسئولین ورزشگاه فکری به حال این استادیوم کنند.

وی با تشکر از حضور تماشاچیان پاکدشتی در این دیدار،اظهار داشت: به احتمال زیاد از هفته پنجم،ششم در استادیوم شهر پاکدشت از حریفان خود میزبانی خواهیم کرد تا ار حضور تماشاچیان‌خود نهایت استفاده را ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yabqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا ولخرجی‌های بی حساب و کتاب در سرخپوشان پاکدشت صورت می گیرد؟

علی نیکبخت سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت شد
خبری از شش گزینه معرفی شده نیست؛

هله شاهین؛ بوشهر عروسیه!
سرخپوشان 0 - شاهین 1