تاریخ انتشار: 1398/05/27 17:43
کد خبر: 91017

کالدرون: تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمانی را تکرار کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده شروع پرقدرت در لیگ برتر هستیم، بهانه‌ای نداریم و با همه احترامی که برای رقبا قائل هستیم باید برنده شویم.
کالدرون: تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمانی را تکرار کنیم

گابریل کالدرون پیش از آغاز تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت این تیم قبل از آغاز لیگ برتر گفت: بعد از سه دوره قهرمانی آماده شروع پرقدرت لیگ هستیم. از کار بازیکنانم راضی هستم در این چند هفته خیلی خوب با هم آشنا شدیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم و می‌توانم بگویم که برای بازی اول آماده هستم. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعه حضور کنعانی‌زادگان در لیست مازاد این باشگاه افزود: این مسئله صحت ندارد. ما سه مدافع در سطح بین‌المللی داریم و این را هم در نظر بگیرید که مسابقات زیادی در سطح لیگ باید انجام دهیم. از طرف دیگر سیدجلال حسینی سنش بالا است و به همین خاطر هر سه مدافع برای ما مهم هستند. شاید یک مدافع کارت زرد یا قرمز بگیرد و باید این بازیکنان در اختیار ما باشند. کنعانی‌زادگان یک مدافع ملی‌پوش است و مهره خوبی برای آینده ما به حساب می‌آید. ما همیشه 22 نفر در لیست داریم و یک نفر باید از لیست بیرون بماند. تیم ما 16 بازیکن اصلی دارد که پنج نفر همیشه بیرون هستند اما به هر حال روند لیگ طولانی است و باید بازیکنان آماده‌ای داشته باشیم. هنوز لیگ شروع نشده شما به دنبال حاشیه‌سازی هستید!

کالدرون درباره اینکه آیا جونیور با نظر شما به پرسپولیس می‌آید، گفت: بله، او ساعت 1:40دقیقه بامداد فردا وارد تهران می‌شود و فردا صبح تست‌های پزشکی را پشت‌‌سر می‌گذارد و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود از دو روز دیگر در تمرینات با ما خواهد بود.

وی در مورد اینکه شایعه استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس به گوش می‌رسد و آیا این مسئله روی روند کاری شما اثرگذار خواهد بود، گفت: شخصاً چیزی از حواشی نمی‌دانم چرا که نمی‌توانم مطالب فارسی را بخوانم. من با تیم در ارتباط هستم و تیم من آماده است و می‌دانم که چیزی از بیرون نمی‌تواند روی ما اثر بگذارد. نیاز هم ندارم که چیزی در این باره بدانم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد روند آماده‌سازی این تیم افزود: تجهیزات ورزشگاه شهید کاظمی خوب است و تیم‌های بزرگ همیشه تجهیزات خوبی هم دارند که شرایط پرسپولیس هم همین‌گونه است.

کالدرون در مورد بازی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ ادامه داد: به هر حال بازی اول همیشه سخت است اما ما باید ببریم و بهانه‌ای هم در این باره وجود ندارد. بازی اول مهم‌ترین بازی ما است و فشاری هم روی تیم خودم احساس نمی‌کنم. باخت رقبا مقابل ما یک مسئله طبیعی است چرا که ما قهرمان هستیم و مسئولیت این تیم هم با من است ما بهانه‌ای نداریم و با همه احترامی که برای رقبا قائل هستیم باید برنده شویم. من انسان افتاده‌ای هستم اما خواسته‌های بزرگی دارم. پرسپولیس تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه خواهد داد.

وی درباره اینکه گفته بود حال مربی باید آخر فصل خوب باشد نه اول فصل افزود: ما برای همین اینجا کار می‌کنیم. چرا که تیمی که سه سال قهرمان شده با فشارهایی روبه‌رو می‌شود و تیم‌های دیگر تلاش می‌کنند که قهرمانی چهارم را از ما بگیرند اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمانی را تکرار کنیم هرچند که مبارزه طولانی خواهد بود اما اطمینان می‌دهم که بازی‌های خوبی انجام دهیم.

کالدرون در مورد اینکه چه تضمینی وجود دارد که جونیور هم مثل مایگا دیپورت نشود، گفت: قبول دارم که این بازیکن دیگر به ما ملحق می‌شود اما با بودجه‌ای که ما داریم نمی‌توانیم یک بازیکن خیلی مطرح و کسی که 200 درصد تلاش کند را جذب کنیم چون بودجه ما محدود است اما من مسئولیت جذب این بازیکن را به عهده می‌گیرم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور رادوشوویچ به جای بیرانوند در اولین بازی لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ بیرانوند بازیکنی است که جایگزین ندارد اما رادوشوویچ در همه تمرینات پیش از آغاز فصل حضور داشته و آماده است. این یک شانس برای اوست که بتواند خودش را نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxl6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها همچنان با جام پٌز می دهند!