تاریخ انتشار: 1398/05/30 13:27
پرسپولیس- پارس جنوبی جم
کد خبر: 90782

اختصاصی/ رونمایی از تیم کالدرون در بازی افتتاحیه لیگ/ جمی‌ها منتظر خوش حسابی مدیران پیش از بازی با پرسپولیس

دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی دیدار افتتاحیه لیگ برتر را برگزار می‌کنند.
اختصاصی/ رونمایی از تیم کالدرون در بازی افتتاحیه لیگ/ جمی‌ها منتظر خوش حسابی مدیران پیش از بازی با پرسپولیس

هواداران تیم پرسپولیس که پس از ۴ سال، برانکو ایوانکوویچ، مربی کروات و موفق خود را روی نیمکت تیم‌شان نمی‌بیند و مدیران این تیم گابریل کالدرون، مربی آرژانتینی جایگزین او کرده‌اند، منتظر رونمایی از تیم مربی جدیدشان هستند.

قرمزپوشان تا حدودی اسکلت تیمشان را حفظ کرده‌اند. درواقع پرسپولیسی‌ها اکثر بازیکنان خود را حفظ کرده و کمتر بتزیکن خریداری کرده‌اند. نکته جالب آنکه فرشاد احمدزاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری، سه بازیکن ورودی امسال تیم هستند که به نوعی پس از ناموفق بودن در تیم‌های جدیدشان به پرسپولیس بازگشتند.

تیم پارس جنوبی با بیشترین ورودی، رکوردار خرید بازیکن در لیگ نوزدهم است. زردپوشان شهر جم، ۱۷ بازیکن در این فصل خریداری کرده‌اند. شاگردان کمالوند پیش از بازی با پرسپولیس خواستار مطالبات خود شده‌اند و البته مدیران این تیم قول مساعد و همکاری را داده‌اند.

نکته جالب این دیدار این است که این دو تیم آخرین دیدار فصل گذشته را برگزار کرده بودند که پرسپولیس توانست با غلبه بر پارس جنوبی، سومین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرد.

دیدار افتتاحیه بین پرسپولیس و پارس جنوبی که البته اگر طبق حکم محرومیت قرمزپوشان پیش می‌رفت باید بدون تماشگر برکزار میگشد اما فدراسیون و سازمان لیگ خواستار حضور تماشگران در اولین دیدار لیگ شدند و حکم محرومیت تعلیقی شد.

این بازی فردا پنج‌شنبه (۳۱ مرداد) از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpnzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ برتری دنیزلی نسبت به استراماچونی و کالدرون در لیگ نوزدهم