تاریخ انتشار: 1398/05/30 13:32
کد خبر: 90781

آقای سلطانی فر اقتصاد ورزش دولتی و به خصوص فوتبال شفافیت ندارد!

هر گونه اهمال کاری و ابهام مالی در هر نهادی ، متوجه مقام ارشد آن نهاد خواهد بود و باید پاسخ گو باشد.
آقای سلطانی فر اقتصاد ورزش دولتی و به خصوص فوتبال شفافیت ندارد!

آقای سلطانی فر؛

اتفاق های این روزهای کشور گواه پنهان کاری های بسیار است! به همین دلیل شعار مبارزه با فساد همگانی شده است و به نوعی فساد سیستمی شده و جامعه ورزش نیز مستثنی از این فرآیند موجود نیست! به عنوان وزیر ورزش و جوانان نسبت به هر گونه اهمال کاری مالی در زیر مجموعه تان مسئول می باشید و اگر در هر نهادی ابهام های مالی وجود داشته باشد توامان مسئول و زیر مجموعه مقصر هستند!

آقای سلطانی فر؛

باور پذیری جامعه نسبت به مسئولان در فضای ناامنی قرار گرفته است! و به نوعی این احساس برداشت می شود که برخی مسئولان جدا از مردم با ملیتی متفاوت در عرصه مدیریت حضور دارند! و تعهد و تعلق شهروندی ندارند و به عنوان مهاجر به دنبال برداشت محصولات می باشند

آقای سلطانی فر؛

جامعه بر این نظر شده که دست برخی مسئولان برای مسئولان دیگر رو شده است و به همین دلیل نمی توانند با فساد مبارزه کنند! به عنوان مثال تاج رئیس فدراسیون فوتبال حال و قال داورزنی را می داند! داورزنی حال و قال ساکت را می داند و این تو در تویی مانع از بروز و ظهور شفافیت ها شده است! و مانند پازلی مجبور به حمایت از همجنس های خود می باشند!

آقای سلطانی فر؛

معلوم است که برخی برای حفظ میز و صندلی قانون و متعلقات به قانون را دور می زنند! قانون بازنشستگان که سهل است قوانین الهی را نیز با زبان شان قابل توجیه می دانند! و دروغ های مصلحتی را جزئی از مصلحت های جامعه امروز بر میشمارند!

آقای سلطانی فر؛

برخی سوار ...مراد شده اند و در جیک جیک مستانه اشان هستند و اصلا تصور زمستان را ندارند! آیا تا به حال این سئوال را از خود پرسیده اید که چرا برای مردم قابل باور و اعتماد نیستید؟! روی سخن شما نیستید اما به عنوان مسئول ورزش شما باید پاسخگوی عدم شفافیت های زیر مجموعه های تان باشید!

امید فراغت/روزنامه نگار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gax7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس باید هر چه سریعتر واگذار شوند