تاریخ انتشار: 1398/06/01 11:50
کد خبر: 90563

وینگر سپاهان: اگر قهرمانی می‌خواهیم نباید بهانه بیاوریم

رضا میرزایی وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فصل موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذاریم و حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.
وینگر سپاهان: اگر قهرمانی می‌خواهیم نباید بهانه بیاوریم

رضا میرزایی با اشاره به شرایط سپاهان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: با تلاش‌های مدیریت و کادرفنی وضعیت خوبی داریم و آماده شروع لیگ هستیم. البته تاخیر در شروع مسابقات به ضرر تیم ما تمام شد چون مجبور شدیم دوباره بدنسازی کنیم و امیدوارم این موضوع برای ما مشکل‌ساز نشود. تمام هدفمان این است که در هر سه جام نتایج خوبی بگیرم و امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در سپاهان و بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند، عنوان کرد: بازیکنان جدیدی که آمدند نیازی به تعریف من ندارند و اگر آنها بازیکن آزاد باشند، قطعا اکثر تیم‌ها دنبالشان می‌روند. آقای قلعه‌نویی و همکارانشان تمامی بازیکنان را با تفکرات قبلی جذب کردند و عملکردشان را در لیگ سال قبل زیر نظر داشتند. 

میرزایی با اشاره به وضعیت فعلی خودش و اینکه قرار است در کدام پست برای تیمش بازی کند، تصریح کرد: من در یکی از بازی‌های دوستانه به عنوان دفاع راست بازی کردم ولی در بازی‌‌های دیگر به عنوان وینگر چپ و راست به میدان رفتم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و هر کجا که قلعه‌نویی بخواهد بازی می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان  با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی در بوشهر در پیش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در هفته اول باید با شاهین روبرو شویم، همیشه برد در اولین بازی بسیار مهم است و ما باید سه امتیاز را بگیریم. شرایط آب و هوایی کار ما را سخت می‌کند ولی اگر قهرمان می‌خواهیم نباید بهانه بیاوریم و فقط باید دنبال برد باشیم.

وی در پایان در خصوص تعویق این مسابقه گفت: به هر حال باید با این وضعیت کنار بیاییم چون ظاهرا ورزشگاه محل بازی آماده نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxr7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: به زودی به فوتبال برمی‌گردم