تاریخ انتشار: 1398/06/01 21:11
کد خبر: 90498

گل‌محمدی: پیکان تیم سخت‌کوشی بود/ شروع خوبی در لیگ داشتیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو مشهد گفت: برتری مقابل پیکان برد خوبی برای شروع لیگ بود و هدف‌مان کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.
 گل‌محمدی:  پیکان تیم سخت‌کوشی بود/ شروع خوبی در لیگ داشتیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار شهر خودرو مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر که با برتری دو بر صفر تیمش همراه بود, اظهار داشت: اولین بازی لیگ برای ما خوب تمام شد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم آنهم با هر سختی که وجود داشت. این برد خوبی برای شروع لیگ بود و هدف‌مان کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل‌های زیبایی را به ثمر رساندیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم نیز کار را خوب شروع کردیم، اما فشار حریف روی تیم ما بیشتر شد. پیکان تیم سخت‌کوشی بود و گرفتن سه امتیاز از این تیم سخت بود. بچه‌ها در این بازی خوب دفاع کردند, البته اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که به همان اندازه توانستیم بازی خوبی در این نیمه داشته باشیم. تیم حریف در دقایق پایانی فشار زیادی به خط دفاع ما وارد کرد و دفاع ما بسیار عالی ظاهر شد. همچنین درخشش دروازه‌بان ما بر این نتیجه مزید علت شده بود و این پیروزی رقم خورد. ان‌شا‌ءالله بتوانیم این روند را در ادامه لیگ نیز طی کنیم.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gpdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان ۰-۲ شهرخودرو/ یحیی دسته پر به مشهد بازگشت

گل‌محمدی: پرونده‌ام با پرسپولیس در مشهد بسته شد
فدراسیون در داستان تعویق حق دارد ولی...

گل محمدی: کجای تصمیم ویلموتس عجیب بود؟
به ما گفتند لیگ 10 روز دیر آغاز می‌شود