تاریخ انتشار: 1398/06/01 22:36
کد خبر: 90491

فرکی: ما در شروع مسابقات هستیم و به زمان نیاز داریم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که تیمش نتوانسته شروع خوب خود مقابل شهر خودرو را تداوم ببخشد.
فرکی: ما در شروع مسابقات هستیم و به زمان نیاز داریم

حسین فرکی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در هفته نخست نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما دو نیمه را متفاوت دنبال کردیم. قبلاً گفته بودم بازی سختی برای تیم شهر خودرو پیش رو داریم که خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. ما شروع خوبی داشتیم، اما در ادامه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: بچه‌ها در نیمه اول شرایط و کیفیت لازم را نداشتند. ما وسط زمین را از دست دادیم و بعد گل خوردیم. تلاش کردیم این گل را جبران کنیم، اما گل دوم را دریافت کردیم. در نیمه اول اصلاً عملکرد قابل قبولی نداشتیم. ما در شروع مسابقات هستیم و به زمان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه پیکان تیمی متحول‌شده است، تصریح کرد: ما در نیمه اول نه عملکرد خوبی داشتیم و نه نتیجه لازم را گرفتیم، اما سپس به خود آمدیم و یک تیم متفاوت نسبت به نیمه اول از خود نشان دادیم. من از عملکرد نیمه دوم پیکان راضی هستم، اما دیگر دیر شده بود و بازی را واگذار کردیم تا اولین شکست خانگی خود را متحمل شویم.

فرکی با بیان اینکه این بازی نخستین دیدار رسمی پیکان بود، گفت: ما مهره‌های خوبی داریم و از بابت تغییرات زیاد تیم نگران نیستیم، چون به آن نیاز داشتیم. بخشی از این تغییرات هم در اختیار ما نبود، چون بازیکنانی که قراردادشان با ما تمام شده بود، تصمیم گرفتند پیکان را ترک کنند.

«ما 9 بازیکن جدید جذب کردیم و باید بیشتر صبر کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: هرچه جلوتر می‌رویم، شرایط برای ما بهتر می‌شود. ما نتیجه را دادیم، اما باید جبران کنیم و هماهنگ شویم. گل‌محمدی دو فصل است که بر شهر خودرو اشراف دارد و نفرات این تیم را می‌شناسد. شرایط این تیم با ما کاملاً متفاوت است. در نیمه نخست فرصت‌هایی را از دست دادیم و چند بازیکن ما خوب نبودند که وسط زمین را از دست دادیم. ما تاوان این موضوع را دادیم و شکست خوردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v79qn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمیداوی: با شایان مصلح در حال مذاکره هستیم/ فکر نمی‌کنم چیزی عاید باشگاه تراکتورسازی شود