تاریخ انتشار: 1398/06/01 23:04
کد خبر: 90488

نکونام: ظلم به فوتبال و فولاد امروز اجرا شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک پنالتی 100درصد روی مهاجم ما انجام شد که داور اعلام نکرد. داور عملکرد خوبی داشت، اما در آن صحنه داور به اشتباه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد.
نکونام: ظلم به فوتبال و فولاد امروز اجرا شد

جواد نکونام پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: شروع بازی مثل تمام بازی‌های هفته اول خوب نبود. هر دو تیم درگیری‌‌ها و اشتباهاتی داشتند. اواخر نیمه اول شکل بازی ما بهتر شد. نیمه دوم را خوب شروع کرده بودیم که گل خوردیم؛ گلی که شاید هر 100 سال یک بار رخ دهد. در ادامه فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. یک پنالتی 100درصد روی مهاجم ما انجام شد که داور اعلام نکرد. داور عملکرد خوبی داشت، اما در آن صحنه داور به اشتباه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. بازی که باید راحت می‌بردیم را با یک گل استثنایی واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید بیشتر تلاش کنیم و گل بزنیم. از نیم ساعت اول بازی راضی نبودیم. نباید در خانه خودمان اینگونه بازی را شروع می‌کردیم. ظلم به فوتبال و فولاد امروز اجرا شد و توپی که کسی فکر نمی‌کرد گل شود وارد دروازه ما شد و باختیم. 

نکونام خاطرنشان کرد: بیت سعید نیمه اول چپ بود و نیمه دوم جابجا شد. بازیکنان ما سر جای خود بازی نمی‌کردند و جابجایی داشتند. با توجه به شرایط حریف موقعیت‌هایی از کناره‌های زمین هم خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: زمانی که وقت اضافه را اعلام می‌کنند همه می‌خواهند زود بازی را شروع کنند. دو بازیکن ما اواخر بازی در شرایط سخت و با گرفتگی پا بازی می‌کردند. در کل کنترل بازی کلا دست ما بود و می‌دانستیم که ضدحمله می‌زنند. آنها شرایطی نداشتند که از نیمه عبور کنند و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم. 

وی افزود: اجرا کردن باید درست باشد و شرایط فراهم باشد تا مشکلی ایجاد نشود. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد. امروز برخی های نبودند و برخی ها نتوانستند بلیت تهیه کنند. جعفری و کولیبالی نبودند. در دفاع شرایط خوبی نداشتیم. ایوب والی سه روز سرماخوردگی شدید داشت و شرایط خوبی در دفاع نداشتیم. در خط حمله هم کمبود بازیکن داشتیم. باید بازیکنانی جذب کنیم تا برای بازی استقلال  بازی‌های بعدی آماده شویم. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم کاملاً راضی هستم. هرچه بخواهیم خودمان باید به دست بیاوریم و کسی به تیم ما کادو نخواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نگاه افراد به فوتبال فرق می‌کند، اما خواسته همه مشترک است. تیمم با کیفیت بازی می‌کند و به این تیم امیدوارم که امسال کار بزرگی انجام دهد. قبل از نشست خبری هم گفتم که فوتبال ما به سمت حرفه ای می‌رود، اما دیر شده است. سال گذشته تیم‌هایی تا هفته‌های آخر مدعی بودند، اما میانه‌های جدول ماندند. لیگ مسیر طولانی دارد و باید تا لحظه آخر منتظر ماند. تیم ما بالای 60درصد تغییر داشت و باید بگویم که واقعاً تیم هستیم. از هفته آینده تیم کامل تر می‌شود.

نکونام اظهار داشت: دفاع های چپ و راست در فوتبال خیلی مهم هستند. در دفاع راست بازیکن اصلی ما مشکلاتی داشت که نتوانست در ترکیب قرار بگیرد و بازیکنی در ترکیب قرار گرفت که اصلاً تجربه لیگ برتری نداشت. در دفاع چپ ابتدای بازی خوب نبودیم، اما از دقیقه 20 به بعد شرایط تغییر کرد و حملات زیادی از سمت چپ انجام دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyn9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی: فردا یک بازی تاریخی برای خوزستان خواهد بود