//
کدخبر: ۲۰۸۴۰۳ //

استقلال از نظر فوتبالی حرفی برای گفتن نداشت

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال شروع امیدوار کننده‌ای در لیگ نداشت و استراماچونی با فرافکنی سعی در توجیه عملکرد ضعیف تیمش داشت.

استقلال از نظر فوتبالی حرفی برای گفتن نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: متاسفانه در هفته اول بازی خوبی از آبی پوشان ندیدیم و آنها شروعی امیدوارکننده نداشتند. این تیم فقط نتیجه را به حریف واگذار نکرد و از نظر فوتبالی هم حرفی برای گفتن نداشت.

وی اضافه کرد: باشگاه این همه هزینه نکرده که این تیم یک فوتبال معمولی بازی کند. با حضور یک مربی ایتالیایی انتظار از تیم بسیار بالا است اما این فوتبالی که دیدیم، با یک مربی درجه چندم ایرانی هم می شد به نمایش گذاشت و برای این فوتبال لازم نبود بروند از ایتالیا مربی بیاورند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: فوتبالی مدرنی از استقلال ندیدیم و این تیم هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشت. نه در ضربات ایستگاهی و نه در جریان بازی هیچ برنامه‌ای از تیم ندیدیم. فقط وقتی دیاباته وارد زمین شد توپ های بلند و بازی مستقیم در دستور کار قرار گرفت.

صاحب جمعی با اشاره به عصبانیت استراماچونی بابت فقدان مترجم گفت. تاحدی باید به استراماچونی حق داد اما شکست استقلال ربطی به نبود مترجم نداشت و استراماچونی این مشکل را بهانه شکست قرار داد. ضمن این که او دو ماه است در ایران است و باید مشکل مترجمش را خیلی وقت پیش حل می‌کرد و اگر در هنگام بازی مترجمی حضور نداشت، خود استراماچونی هم بی تقصیر نیست.

پیشکسوت آبی پوشان با ابراز نگرانی از شرایط این تیم در فصل جاری گفت: اگر استقلال خوب فوتبال بازی می‌کرد و نتیجه را واگذار می‌کرد اینگونه انتقاد نمی‌کردم. اما متاسفانه آنها فوتبال خوبی هم به نمایش نگذاشتند و با این نوع فوتبال باید نگران ادامه کار بود. مگر آن که اتفاقات خیلی خوبی در روزهای آینده بیفتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان