//
کدخبر: ۲۰۸۴۱۴ //

مدافع شهر خودرو: از فصل پیش درس‌های زیادی را گرفتیم

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از فصل پیش درس‌های زیادی را گرفتیم و به این خاطر در این فصل بازی به بازی دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

مدافع شهر خودرو: از فصل پیش درس‌های زیادی را گرفتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین مرادمند با ابراز خوشحالی از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: شکر خدا برد باارزشی را در تهران کسب کردیم، آنهم در یک بازی بسیار سخت و سنگین. از این جهت سخت که بعد از چند ماه تمرینات سخت و طولانی در نهایت در یک بازی رسمی به میدان رفتیم و پیروز شدیم. انتظار‌مان این بود که بازی‌‌ها زودتر آغاز شود و به عقیده من تأخیر زیادی که در این مسئله به وجود آمد بیشتر از همه برای بازیکنان مضر بود.

مدافع شهر خودرو با تأکید بر اینکه کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس پایین بود، یادآور شد: در دوران آماده‌سازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آقا یحیی تاکید زیادی روی تمرینات بدنی داشت که خدا را شکر در بازی با پیکان هم یکی از عوامل برتری ما در زمین همین مسئله بود. اگرچه اعتقاد من این است که در بازی‌های بعد از نظر بدنی به مراتب بهتر هم خواهیم شد. در دوران آماده‌سازی کادرفنی‌مان در تمرینات تاکتیکی شبیه‌سازی حریف را در نظر می‌گرفت که به نوعی بدنسازی مدرن است و این تمرینات قطعاً در طول فصل نتایج خوبی را از هر لحاظ برای ما به همراه خواهد داشت.

مرادمند در پاسخ به این پرسش که آیا تیم شهر خودرو در این فصل می‌تواند مدعی جدی برای قهرمانی باشد یا نه، خاطر نشان کرد: با حرف زدن موفقیتی بدست نمی‌آید. باید تلاش دو چندان کرد و بازی به بازی جلو رفت. فصل پیش ما در دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس باختیم که اگر یکی از آنها را برده بودیم در پایان فصل قهرمان بودیم. کم تجربگی عامل اصلی عدم قهرمانی‌مان بود، اما خوشبختانه از فصل پیش درس‌های زیادی گرفتیم و در این فصل به دنبال قهرمانی هستیم. در این راه هر بازی اهمیت بالای برای ما خواهد داشت و قصد داریم پله پله جلو برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان