تاریخ انتشار: 1398/06/07 12:39
کد خبر: 89927

وینگو بگوویچ :تمام تلاش ما بقا در لیگ برتر است

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: اتوجه به اعتقادی که همیشه به بازیکنانم دارم، می دانم که آن‌ها همه تلاش خودشان را خواهند کرد و ما امسال پدیده لیگ برتر خواهیم شد.
وینگو بگوویچ :تمام تلاش ما بقا در لیگ برتر است

از ساعت 19:00 فردا و در چارچوب بازیهای لیگ برتر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان مهمان سایپا است.  وینگوبگوویچ سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: دومین بازی تیم ما در برابر تیم با تجربه و کیفتی برگزار می شود. اما باتوجه به اعتقادی که همیشه به بازیکنانم دارم، ما آنالیز خیلی  خوبی روی تیم حریف داشتیم و می‌دانم که آن‌ها همه تلاش خودشان را خواهند کرد و ما امسال پدیده لیگ برتر خواهیم شد.

وی در خصوص شرایط سال گذشته تیمش افزود: ما پارسال در لیگ یک نسبت به نفر دوم با اختلاف۴ امتیاز و نسبت به نفر سوم با اختلاف ۱۰ امتیاز پیروز شدیم و این برد بی سابقه بود.

سرمربی گل گهر سیرجان در مورد پیش بینی نتیجه بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: پیش بینی در مورد بازی فردا برابر سایپا غیرممکن است. تمام تلاش ما گرفتن امتیاز بازی و بقا در لیگ برتر است.اگر امکان پذیر شد رفته رفته به بهتر شدن جایگاهمان در لیگ برتر هم فکر می کنیم.

وینگوبگوویچ درباره کیفیت توپ های لیگ برتر تصریح کرد: در خصوص توپ های لیگ برتر بایدصادقانه بگویم که این توپ های بی کیفیت و بد اصلا در حد لیگ برتر فوتبال ایران نیست.این توپ ها از کیفیت بسیار بدی برخوردار است به دلیل وزن نامناسب و غیر استاندارد مسیریابی بسیار بدی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485xqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقابت دو تیم لیگ یکی و لیگ برتری برای رسیدن به یک رکورد