تاریخ انتشار: 1398/06/07 19:23
کد خبر: 89880

استقلال–فولاد/ بدون گل تا پایان نیمه اول

دو تیم استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
استقلال–فولاد/ بدون گل تا پایان نیمه اول

 تیم استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشکاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفته است که دو تیم در نیمه نخست، بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و موقعیت چندانی نتوانستند رووی دروازه یکدیگر خلق کنند.

این بازی در نیمه اول با تساوی بدون کل به پایان رسیده است

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، سینا مریدی، محمد آبشک، روح‌الله سیف‌اللهی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، صالح حردانی.

داور: علیرضا فغانی

دقیقه 13: کرنر ارسالی روی دروازه فولاد با ضربه سر فرشید باقری در آستانه تبدیل به گل اول بازی بود که ابتدا واکنش گردان و در ادامه تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. ضربه بازیکنان استقلال روی توپ‌های برگشتی هم با واکنش مدافعان فولاد همراه شد.

دقیقه 18: استقلالی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی از میانه‌های زمین فولاد شدند که ارسال توپ به محوطه جریمه ضربه سر سیاوش یزدانی را به دنبال داشت و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گردان به اوت رفت.

دقیقه 19: شهاب گردان به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 29: ارسال خطرناک به درون محوطه جریمه فولاد، در حالی با ضربه پای شهاب گردان دور شد که مدافعان فولاد از دور کردن توپ غافل شده بودند.

دقیقه 41: این بار از سمت راست ارسالی روی دروازه فولاد شکل گرفت که ضربه سر شیخ دیاباته از کنار دروازه راهی اوت شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8vky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایمان مبعلی امروز خداحافظی می کند