تاریخ انتشار: 1398/06/08 14:57
کد خبر: 89807

همه بازی های پرسپولیس در این فصل سخت است

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت: با شناختی که از محمد حسن انصاری فرد دارم، اعتقادم بر این است که انتخاب او به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شایسته ای است.
همه بازی های پرسپولیس در این فصل سخت است

محمدرضا زادمهر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی امروز تراکتور و پرسپولیس گفت: همه بازی های پرسپولیس در این فصل سخت است. همه در برابر قهرمان بلامنازع فصل قبل با انگیزه ویژه ای در میدان حضور پیدا می کنند و این موضوع در بازی پرسپولیس در تبریز هم رخ خواهد داد.

زادمهر در ادامه گفت: پرسپولیس تیمی است که توانسته است شاکله اصلی خود را برای این فصل حفظ کند و این مساله کمک زیادی به این دارد که پرسپولیس بتواند نتایج خوب خود را در این فصل نیز ادامه دهد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی امروز پرسپولیس در تبریز خاطرنشان کرد: بدون شک این بازی برای هر2 تیم مهم است. البته نباید فراموش کنیم که تراکتور در این بازی از امتیاز میزبانی برخوردار است و این مساله می تواند به سود تراکتور باشد. به اعتقاد من اگر پرسپولیس در این دیدار بتواند نبض میانه میدان را در اختیار بگیرد، می تواند با دست پر این بازی را به پایان برساند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: با شناختی که از محمد حسن انصاری فرد دارم، اعتقادم بر این است که انتخاب او به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شایسته ای است. انصاری فرد از خانواده پرسپولیس است و شخصیت مدیریتی و فوتبالی خوبی دارد. من برای او و دیگر مدیران پرسپولیس برای حضوری موفق در این باشگاه آرزوی موفقیت دارم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7dkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: انشاالله جام در تهران خواهد ماند