تاریخ انتشار: 1398/06/08 16:20
کد خبر: 89802

هاشمی نسب: تساوی عادلانه بود/ استراماچونی به زمان نیاز دارد

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که استقلال در این فصل با تغییرات زیادی مواجه شده و باید به سرمربی این تیم زمان بدهند تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.
هاشمی نسب: تساوی عادلانه بود/ استراماچونی به زمان نیاز دارد

مهدی هاشمی‌نسب با اشاره به تساوی فولاد خوزستان برابر استقلال تهران گفت: بازی خوبی بود. ما برای برد وارد زمین شده بودیم، ولی در مجموع تساوی عادلانه بود، چون دو تیم نسبت به هم برتری خاصی نداشتند. در نیمه اول آنها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی فقط یک بار توپ را به تیر دروازه زدند و دیگر موقعیت خاصی نداشتند. استقلال در نیمه دوم به گل رسید، ولی ما در این نیمه نیز نمایش خوبی داشتیم و در نهایت هم به گل تساوی دست پیدا کردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر به ضرر ما تمام شد، چون روی تاریخ دهم مرداد برای شروع لیگ حساب باز کرده بودیم. این وقفه باعث شد تا برنامه‌های ما کمی به‌هم بریزد، ضمن اینکه چند مدافع‌مان هم مصدوم شدند. توقع ما از این تیم بالاست و مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی شرایط فولاد بهتر خواهد شد.

هاشمی‌نسب با اشاره به اعتراض استراماچونی و بازیکنان استقلال در مورد وقت‌های تلف شده بازی، خاطرنشان کرد: این چیزها در فوتبال طبیعی است. شما دیدید که با مصدومیت گلر استقلال بازی متوقف شد و ما در نهایت در ثانیه‌های آخر گل زدیم و این چیزها در فوتبال طبیعی است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، درباره شروع بد این تیم در لیگ برتر و اینکه استراماچونی تحت فشار قرار گرفته است، تصریح کرد: استقلال برای فصل جدید با تغییرات زیادی در کادر بازیکنان و حتی رأس کادر فنی‌اش مواجه شده و اعتقاد من این است که باید به استراماچونی زمان بدهند تا کارش را انجام دهد و تفکراتش را در تیم جا بیندازد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید که استقلال بازیکن ستاره و طراز اول در اختیار ندارد؟»، گفت: فوتبال ایران سال‌هاست که با قطحی ستاره مواجه است. تیم‌های بزرگ نیاز به بازیکنان بزرگ دارند تا اگر یک بازی گره خورد، ستاره‌ها بازی را در بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gwyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب فولاد برابر استقلال مشخص شد