تاریخ انتشار: 1398/06/08 19:21
کد خبر: 89777

اصرار کالدرون به گلزنی؛مدافعانی که بیرون می‌روند

سرمربی پرسپولیسی ها نمی خواهد تیمش بازی را با شکست به پایان برساند. او هر دو مدافع کناری تیمش را بیرون کشید و دو مهاجم را وارد میدان کرد.
 اصرار کالدرون به گلزنی؛مدافعانی که بیرون می‌روند

 یکی از بهترین اتفاقات دیدار امروز پرسپولیس و تراکتور قطعا تقابل دو مربی با تدابیر کاملا هجومی است. تدابیری که از نوع تعویض بازیکنان دو تیم کاملا مشخص است. از طرفی مصطفی دنیزلی با توجه به برتری تیمش و نیاز به حفظ گل زده با تعویض های خود مهاجمان بیشتر به میدان می آورد تا همچنان تیمش راه دروازه حریف را در پیش بگیرند. در سوی دیگر نیز گابریل کالدرون به دنبال حضور مهاجمان بیشتر بود تا شاید بتوانند بازی را به تساوی بکشانند.

یکی از تصمیمات جالب کالدرون در نیمه دوم دیدار امروز اصرار او به حضور مهاجمان بیشتر در زمین بود. کالدرون برای اینکه فشار روی دروازه تراکتوری ها را بیشتر کند در تصمیمی عجیب هر دو مدافع کناری خود یعنی محمد نادری و مهدی شیری را از زمین بیرون کشید تا از میانه های نیمه دوم جونیور و روستایی را وارد میدان کند و این دو مهاجم را در کنار علیپور و ترابی قرار دهد تا با چهار بازیکن هجومی فشار بر دروازه تراکتوری ها را بیشتر و بیشتر کند تا شاید بتواند بازی را حداقل به تساوی بکشاند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa9qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور1- 0 پرسپولیس؛ اولین محک جدی کالدرون با شکست به پایان رسید

حلالی: کالدرون می خواهد آرژانتینی بازی کند
پرسپولیس و تراکتور باید هفته ششم برگزار می شد