تاریخ انتشار: 1398/06/08 20:36
از مراسم بهترین ها راضی بودم از دیر شروع شدنش نه؛
کد خبر: 89761

بهاروند: 30،40 هزار توپ قلابی تولید کرده اند

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید هیچ پرونده راکدی در این سازمان وجود ندارد.
بهاروند: 30،40 هزار توپ قلابی تولید کرده اند

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران که در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور داشت و بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کرد، در مورد شرایط برگزاری لیگ طی دو هفته گذشته، بیان کرد: بازی خوبی بود. مورد خاصی هم نبود و بازی خوبی برگزار شد.

او در مورد مشکلات گیت ها توضیح داد: قطعا این مشکلات درست می شود. ساختاری بوده که چهل سال درست نشده است ولی درست می شود. شرایط قطعا بهتر می شود.

 

از بهاروند در مورد توپ ها نیز پرسیده شد که او افزود: توپ های دربی استار استاندارد است و شرکت معروفی هستند. از آنها توضیح خواستیم که خدمت هواداران و مربیان ارائه می کنیم. بحثی که است اینکه 30،40 هزار توپ فیک تولید شده  بود در سال گذشته و امسال هم فکر می کردند، همان توپ سال گذشته است و 30،40 هزار توپ دیگر هم برای امسال تولید کرده اند که روی دستشان مانده است و دنبال جوسازی هستند. البته مربیان و بازیکنان حق اعتراض دارند و رسیدگی می کنیم.

 

در بازی های برگزار شده طی هفته اول و دوم مسابقات، مربیانی بوده اند که از حضور در کنفرانس خبری سرباز زده اند. قانون در این مور چه می گوید. بهاروند گفت: سازمان لیگ با توجه به قوانینی که هست، تصمیم گیری می کند. ضمن اینکه در بحث مسابقات پیش بینی شده که اگر بار اول مربی نیاید، چه اتفاقی می افتد چقدر جریمه می شود و اگر بار دوم نیاید، چقدر.

 

اینکه رسانه ها: این را باید سازمان اقتصادی اعلام کند.

 

آیا شما از برگزاری مراسم بهترین ها راضی بودید. رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال گفت: من از مراسم بهترین ها در مجموع راضی بودم ولی از دیر شروع شدن آن نه؛ این موضوع هم به خاطر این بود که قصد پخش زنده مراسم را داشتیم.

 

از رئیس سازمان لیگ در مورد سازمان اقتصادی فوتبال و اینکه چقدر آورده در فصل گذشته داشته نیز پرسیده شد که بهاروند عنوان کرد: ما در این مورد برای باشگاه ها و مدیران شفاف سازی کرده ایم. سال گذشته بهترین سال فوتبال بوده و شرکت هایی که سال گذشته حق فوتبال را می خوردند، دیگر نتوانستند این کار را بکنند. ضمن اینکه شرکت های بدهکار به فدراسیون در حال پیگیری قضایی هستند. از همیجا به شما می گوییم که هیچ پرونده راکدی نداریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxag8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فصل آینده ۱۰ مرداد آغاز می‌شود