تاریخ انتشار: 1398/06/08 21:56
کد خبر: 89753

خرمگاه: تا یکی دو روز قبل از مسابقه نمی‌دانستیم کجا بازی می‌کنیم

محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد تا یکی دو روز قبل از بازی مقابل پارس جنوبی نمی‌دانستند این بازی کجا برگزار می‌شود.
 خرمگاه: تا یکی دو روز قبل از مسابقه نمی‌دانستیم کجا بازی می‌کنیم

محمد خرمگاه پس از تساوی بدون گل تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت:  یک موضوع را باید در ابتدا عنوان کنم. ما تا یکی دو روز قبل از مسابقه نمی‌دانستیم کجا بازی می‌کنیم. امیدوارم شرایط طوری باشد که 72 ساعت قبل از بازی بدانیم حداقل بازی کجا برگزار می‌شود.

وی افزود: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. اولین مشکلی که داریم این است که سه بازیکن سرباز داریم و متأسفانه نزدیک به دو ماه است که نمی‌دانیم اینها را داریم یا نه. بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است، اما روزی که قرار بود برای بازی با عربستان به امارات سفر کنیم، صبح آن روز گفتند دنبال نامه‌نگاری برویم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است که هنوز هم این بازیکنان را در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: بازی امروز خوب بود و می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. بازیکنان ما چیزی را که می‌خواستیم انجام دادند و بیش از توان‌شان گذاشتند. ما دوباره تعویض اجباری داشتیم و شرایط را برای تیم سخت کرد و چیزی که مدنظر داشتیم، پیاده نشد. خدا را شکز از بچه‌ها راضی بودیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم بهتر از این باشیم.


ادامه دارد...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa9nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی تمرینات پدیده شهر خودرو را تعطیل کرد