تاریخ انتشار: 1398/06/10 11:16
کد خبر: 89602

نتایج استقلال علیه قانون سازمان لیگ

قرعه‌کشی لیگ نوزدهم این نوید را می‌داد که استقلال برخلاف چند فصل اخیر، استارتی موفق و پرامتیاز در لیگ برتر خواهد داشت، اما فعلا اوضاع خوب پیش نرفته و 2 گل در دقایق پایانی باعث شده آبی‌ها یک شکست تلخ برابر ماشین‌سازی و سپس توقفی دردناک برابر فولاد را تجربه کنند.
نتایج استقلال علیه قانون سازمان لیگ

این نتایج اما از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است. استقلال هفته چهارم میزبان داربی رفت است و باید 90درصد سکوها را پر کند. سازمان لیگ پارسال به‌شدت اصرار داشت قانون 90 به 10 در شهرآورد اجرا شود و فضایی شبیه ورزشگاه سن‌سیروی ایتالیا در آزادی به‌وجود بیاید، اما چون استقلال در بازی رفت میزبان بود و نتایج خوبی هم کسب نمی‌کرد، مدیران این باشگاه از بیم خالی ماندن سکوها و رسیدن آن به هواداران رقیب با موضوع مخالفت کردند.
از قضا امسال هم استقلال در بازی رفت میزبان شده، اما فعلا 2بازی نخست را نبرده و مسابقه بعدی این تیم هم هفته آینده برابر نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد؛ دیداری که شاید در گرمای خوزستان برای استقلالی‌ها گره بخورد. در مجموع اگر آبی‌ها بدون پیروزی به داربی برسند، اجرای قانون 90درصد در آن مسابقه سخت خواهد شد و بعید نیست مدیران باشگاه دوباره با موضوع مخالفت کنند. البته واضح است که نتایج قبل از داربی هیچ ربطی به اتفاقات این بازی خاص و متفاوت ندارد. مثلا استقلال در داربی رفت لیگ شانزدهم با علیرضا منصوریان حتی همان 50درصد همیشگی را هم پر نکرد، چرا که این تیم با بدترین نتایج ممکن به پرسپولیس رسیده بود. با وجود این تیم علی‌منصور یک مساوی ارزشمند از پرسپولیس گرفت. البته شاید هم آبی‌ها با پیروزی در مسجد سلیمان، امیدها را نسبت به تیم‌شان زنده کنند. کسی چه می‌داند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gwp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد شکنی هواداران در فصل هجدهم؛ از اقتدار پرسپولیس تا افتتاح فولاد آرنا
لیگ هجدهم پرتماشاگرترین ادوار لیگ برتر؛