تاریخ انتشار: 1398/06/11 10:10
کد خبر: 89465

فتحی باید از نفرات دیگر هم کمک بگیرد؛قحط الرجال است مگر؟

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه، گفت: مگر در استقلال قحط الرجال است که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه از نفرات دیگر برای حل مشکلات کمک نمی‌گیرد؟
فتحی باید از نفرات دیگر هم کمک بگیرد؛قحط الرجال است مگر؟

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دو دیدار گذشته در لیگ برتر گفت: بازی اول دلنشین نبود. البته این طبیعی بود زیرا استقلال هنوز به هماهنگی کامل دست پیدا نکرده است اما در دیدار بعدی کمی بهتر بازی کرد و توانست یک گل هم به ثمر برساند ولی باز هم در دقایق پایانی نتیجه را از دست داد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال و عضو سابق کمیته فنی باشگاه تاکید کرد: در دقایق پایانی استقلال گل را از حریفانش دریافت کرد که نشان داد هنوز در کنترل توپ و خط دفاع مشکل دارد و باید دقایق پایانی بازی را بیشتر مدیریت کند. ضمن اینکه استقلال به یک هافبک جنگنده و فرمانده همانند مجتبی جباری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و یا امید ابراهیمی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: ما زمانی هم که در کمیته فنی بودیم و چه بعداز آن مرتب تاکید داشتیم که استقلال به یک هافبک وسط پرقدرت نیاز دارد تا بتواند هم بازی را مدیریت کرده و هم توپ را به مهاجمان منتقل کند.

بهتاش فریبا در ادامه گفت: باید به یک نکته توجه کرد. آرامش در استراماچونی و تیمش وجود ندارد، او تحت فشار است و این فشار به بازیکنان هم منتقل شده است. بنابراین باید آرامش حفظ شود تا استقلال به اهدافش برسد.

مربی پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نیاز به یک دستیار ایرانی دارد یا خیر؟ یادآور شد: برانکو ۸-۹ سال ایران بود و کاملا با فوتبال ایران آشنا شده بود اما کریم باقری را به عنوان دستیار به جمع کادر فنی خود اضافه کرد زیرا می دانست او یک بازیکن با تجربه است، بازیکنان از او حرف شنوی دارند و می تواند به موقع به برانکو کمک کند. اما متاسفانه این تفکر در استراماچونی نیست و هر چه ما تلاش کردیم که یک دستیار ایرانی به جمع کادر فنی استقلال اضافه شود موفق نشدیم. باید این اتفاق صورت بگیرد. درست است زرینچه باتجربه در کنار استراماچونی است اما او وظیفه سرپرستی را برعهده دارد و باید یک دستیار هم کنار سرمربی ایتالیایی استقلال همیشه باشد تا پل ارتباطی بین بازیکنان و سرمربی بشود.

وی در مورد اعتراض استقلالی ها به قضاوت علیرضا فغانی در بازی با فولاد و اینکه استقلال در ثانیه های پایانی گل می خورد، گفت: یک قانون در فوتبال وجود دارد و آن این است که تا زمان سوت داور، بازی در جریان است. اینکه حالا فغانی در وقت های اضافه باز هم وقت تلف شده  گرفته است مهم نیست. مهم این است که شرایط موجود در باشگاه خوب نیست و هیچ چیز سر جای خودش قرار ندارد. کمیته فنی از بین رفت. یکی دو تن از اعضای هیئت مدیره نیستند و فتحی تنها است. او نمی تواند به تنهایی استقلال را اداره کند.  

پیشکسوت استقلال ادامه داد: معاون اجرایی باشگاه هم رفت. فقط منزوی و ماجدی برای فتحی مانده اند و حالا نمی دانم از این دو نفر هم کمک می گیرد یا خیر. یک نفره نمی توان هم دنبال تیم رفت، هم مشکلات مالی را برطرف کرد، هم چک های بازیکنان را پاس کرد و هم آرامش را به تیم تزریق کرد. مگر قحط الرجال است؟ یعنی باشگاه استقلال به این بزرگی دو پیشکسوت با تجربه ندارد که فتحی از آنها کمک بگیرد؟ با این شیوه مطمئنا باز هم مشکلات استقلال تداوم خواهد داشت. فتحی اگر می خواهد حلال مشکلات باشد باید از نفرات دیگر هم کمک بگیرد.

بهتاش فریبا در پایان و در خصوص عملکرد تیم ها در هفته دوم لیگ برتر گفت: دوست دارم بازی های تیم شهر خودرو را ببینیم. سال گذشته هم علاقه زیادی به این تیم داشتم؛ تیمی رو به جلو با خط دفاعی خوب که فکر می کنم امسال می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. بازی پرسپولیس و تراکتور را هم دیدم و اعتقاد دارم به همراه این دو تیم، سپاهان و استقلال هم جزو مدعیان قهرمانی هستند و هر چه از شروع لیگ بگذرد تیم ها آماده تر خواهند شد و بازیها جذاب تر می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxgwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای سرمربی با مدیران استقلال شاخ به شاخ شد!