تاریخ انتشار: 1398/06/12 11:28
کد خبر: 89304

چه کسی دربی 90 را قضاوت می کند؟

چند سالی است که دربی را داوران ایرانی سوت می زنند و به همین بهانه خیلی از داوران ایرانی تجربه قضاوت در این بازی بزرگ را به دست آورده اند.
چه کسی دربی 90 را قضاوت می کند؟

هر چند در سال های اخیر بیشتر گرایش ها بر این بوده که علیرضا فغانی بازی را سوت بزند اما کمیته داوران علاقمند است همه داوران داخلی که در لیست بین المللی هستند این بازی را سوت بزنند و آخرین مصاف دو تیم را هم اشکان خورشیدی اداره کرد.

اما داور دربی 90 کیست؟ به نظر می رسد این بار این موقعیت نصیب موعود بنیادی فر شود. داور 34 فوتبال ایران که کارشناس ارشد مدیریت ورزش است از سال 2013 به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران اضافه شده است. او در دربی 86 داور چهارم بازی بود و در سال های اخیر بازی های بین المللی زیادی را سوت زده است. موعود بنیادی فر از سال 1381 داوری را آغاز کرده و دبیر ورزش است. او در دربی های گذشته هم یکی از گزینه های قضاوت بود اما تا اکنون این موقعیت را به دست نیاورده است.

دربی 90 سی و یک شهریور برابر با آخرین روز تابستان در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود. به نظر می رسد این بار تعداد تماشاگران کمتری برای تماشای بازی وارد استادیوم شوند به این خاطر که بلیط فروشی بازی اینترنتی است و فدراسیون فوتبال می تواند تعداد تماشاگرانی که قراراست از نزدیک بازی را تماشا کنند، مدیریت کند. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دیگر برای بازی های لیگ برتر نباید بلیط فروشی بازی به صورت دستی باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396m9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حضور 8 داور در دربی!