تاریخ انتشار: 1398/06/13 09:27
کد خبر: 89202

نشست کوتاهی با تراکتور داشتم/یک دقیقه بازی کردن برای پرسپولیس،برایم افتخار است

مدافع پرسپولیس ضمن اشاره به شرایط سخت تیم های ایرانی برای قهرمانی در آسیا گفت: برای قهرمانی در چنین مسابقاتی نیاز به امکانات سخت افزاری است تا بتوان نتیجه گرفت.
 نشست کوتاهی با تراکتور داشتم/یک دقیقه بازی کردن برای پرسپولیس،برایم افتخار است

محمد انصاری در خصوص عدم حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با هنگ‌کنگ گفت: در اردوی قبلی هم به تیم ملی دعوت شدم اما با توجه به مصدومیتی که داشتم کادر پزشکی تیم ملی صلاح دانست تا مقابل امیدها که بازی دوستانه داشتیم به میدان نروم و فکر می کنم وضعیت خودم هم بازی به بازی بهتر شود.

مدافع پرسپولیس درباره تغییر و تحولات مدیریتی و همچنین کادر فنی که در این باشگاه صورت گرفته است اظهار داشت: با توجه به همین تغییر وتحولات نیاز به زمان داریم البته وضعیت تیم خوب است و امیدواریم بتوانیم نتایح دلخواه را در ادامه بازی ها بگیریم.

وی درباره اینکه آیا برای ادامه حضورش در پرسپولیس شروطی مانند حضور در ترکیب اصلی را داشته یا خیر تصریح کرد: نه! برای من به شخصه فرقی نمی کند بازی کنم یا نه. ۲۴ بازیکن آماده داریم و واقعا برایم موفقیت تیم مهم است. طبیعی است هر کسی بازی نکند از لحاظ روحی اوضاع مناسبی ندارد. برای من یک دقیقه بازی کردن برای پرسپولیس هم افتخار است.

انصاری درباره مذاکره با تراکتور برای پیوستن به این تیم یادآور شد: صحبت هایی در این باره انجام شد و نشست کوتاهی هم داشتیم اما شرایط پرسپولیس بهتر بود و صلاح دانستم در تیم بمانم.

مدافع سرخپوشان درباره گابریل کالدرون تاکید کرد: او تجربه خیلی خوبی دارد و مربی با تجربه ای هستند. امیدوارم با آقای کالدرون بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

وی درباره شرایط سخت برانکو ایوانکوویچ با الاهلی در لیگ عربستان گفت: کار کردن در فوتبال چنین کشورهایی سخت است و با یک باخت شرایط برای مربی سخت می شود. امیدوارم آقای برانکو در عربستان بتواند موفق شود.

انصاری درباره بالارفتن سطح توقعات هواداران پرسپولیس از این تیم و احتمال کسب چهارمین قهرمانی متوالی توسط سرخ ها در لیگ برتر افزود: واقعا هدفی جز قهرمانی نداریم و امیدوارم هواداران را راضی کنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوال مجری برنامه «سلام صبح بخیر» مبنی بر اینکه آیا این تیم بار دیگر می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد خاطرنشان کرد: برای رسیدن به چنین دیداری نیاز به امکانات است. تیم های ایرانی امکانات خیلی کمی نسبت به تیم های آسیایی دارند. حتی از داشتن زمین تمرین ساده هم گاهی محروم هستیم. باید امکانات فراهم باشد تا انتظار موفقیت در چنین سطح از بازی هایی هم داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g6on

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری: همه بازیکنان لیگ برتر شانس حضور در تیم ملی را پیدا می‌کنند

مهم ترین مساله خط دفاعی پرسپولیس
جذب مدافع مطرح تعادل لیست را به هم می زند؟