تاریخ انتشار: 1398/06/13 11:20
کد خبر: 89187

قانون 90 به 10 برای دربی پیش رو اجرا می شود؟

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اصرار دارند قانون بازی های بین المللی را در دیدار استقلال تهران و پرسپولیس اجرا کنند.
قانون 90 به 10 برای دربی پیش رو اجرا می شود؟

 آیین نامه مسابقات سازمان لیگ فوتبال، درباره نحوه حضور تماشاگران تیم‌های میزبان و میهمان به صراحت بیانگر نسبت ۹۰ به ۱۰ است.

بندی که طبق آیین نامه بازی‌های بین المللی فیفاست تا کسی نتواند خرده‌ای از آن بگیرد.

قانونی که در سال‌های گذشته با توجه به حساسیت‌های کاذبی که درباره بعضی از بازی‌ها بود اجرا نمی‌شد تا تماشاگران میهمان درصد بیشتری از ظرفیت ورزشگاه تیم‌های میزبان را در اختیار بگیرند. بارزترین نمونه آن نیز تقسیم ۵۰-۵۰ صندلی‌های هواداری در هشتاد و نه دربی قبلی پایتخت بوده است.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران قصد دارند با شروع سخت گیری‌های اخیر خود برای سامان بخشیدن نسبت به ورود هواداران و حضوور آن‌ها روی صندلی‌هایی که از قبل خریداره کرده اند روی سهم نود درصدی هواداران تیم میزبان نیز پافشاری کنند.

از این رو آن‌ها تصمیم قطعی خود را برای برگزاری بازی با شرایط جدید و البته قانونی گرفته اند و آن را به گوش مدیران هر دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس نیز رسانده اند.

استقلال تهران در حالی ۳۱ شهریورماه جاری میزبان پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر است که در صورت تایید شورای تامین استان تهران، نود درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران آبی پوش پایتخت خواهد بود و ۱۰ درصد نیز به سرخ‌ها تعلق پیدا می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxykq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی دربی 90 را قضاوت می کند؟