//
کدخبر: ۲۱۱۱۷۴ //

کشمکش میان ذوب آهن و تراکتور پایان یافت؟

با حضور مدیرعامل سابق ذوب آهن در فولاد به نظر می رسد که شاهد پایان کشمکش میان ذوب آهن و تراکتور باشیم.

 کشمکش میان ذوب آهن و تراکتور پایان یافت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری که فعالیتی چند ساله در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌ آهن داشت و اخیرا از این سمت کنار رفته بود، روز گذشته و بعد از نشست با مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان، به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که از آذری به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز یاد می شد.

با جدایی آذری از جمع ذوبی ها و ملحق شدنش به جمع فولادی ها، این مدیر اصفهانی به طور کامل از فضای فوتبال شهر خود و باشگاه ذوب آهن بیرون آمده است. یکی از نکاتی که در این خصوص می تواند برای اهالی فوتبال جالب باشد، موضوع رضا شکاری است. موضوعی که آذری تا آخرین روزهای حضورش در ذوب آهن پیگیر آن بود.

مدیرعامل سابق ذوب آهن که معتقد بود حضور شکاری در تراکتور غیرقانونی است، پس از تراکتوری شدن هافبک اسبق این تیم، به وی هشدار داد که عواقب سختی در انتظارش است. چندی پیش نیز، شاهد انتشار پستی در اینستاگرام آذری بودیم که وی مدعی شده بود به زودی با پیگیری هایی که انجام داده، حکم نهایی در خصوص شکاری و تراکتور صادر خواهد شد.

به نظر می رسد که با جدایی آذری از ذوب آهن و شروع به کارش در فولاد، شاهد پایان مباحث تنش زا در خصوص حضور شکاری در تراکتور که موجب ایجاد اصطکاک در میان هواداران دو تیم نیز شده بود، باشیم. هر چند که باشگاه تراکتور از همان روز اول اعلام کرده بود که مشکلی از بابت حضور شکاری این باشگاه را تهدید نمی کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان