تاریخ انتشار: 1398/06/14 20:56
کد خبر: 89024

اختصاصی/ با حضور آذری در اهواز؛ فولاد به روزهای اوجش بازمی‌گردد؟

حضور سعید آذری به عنوان مدیرعامل فولادخوزستان، انگیزه های این مدیر ورزشی را برای موفقیت در لیگ نوزدهم دو چندان کرد.
اختصاصی/ با حضور آذری در اهواز؛ فولاد به روزهای اوجش بازمی‌گردد؟

سعید آذری، مدیرعامل موفق سال‌های گذشته تیم ذوب آهن اصفهان که چندی پیش از سمت خود برکنار شد، خیلی زود باشگاه جدید خود را انتخاب کرد تا به اصفهانی‌ها نشان دهد چه شخص مهمی را از دست داده‌اند و خواهان حضور او در تیم‌های دیگر کم نیستند.

البته آذری که بدش نمی‌آمد مدیرعامل یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت شود و حتی با معاون وزیر ورزش هم ملاقاتی داشت تا ضمن مشورت با او، برای قبولی مدیرعاملی این تیم محبوب پا پیش گذاشته باشد. اما سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با پا پیش گذاشتن آذری، یک قدم عقب‌تر رفت تا جایی که از گوشه و کنار خبر رسید مدیرعامل تیم پایتخت تغییر نمیکند و همچنان به کارش در این باشگاه ادامه ‌می‌دهد.

آذری که فرکانس خوبی از وزارتخانه دریافت نکرد، خیلی زود باشگاه جدید خود یعنی فولاد خوزستان را انتخاب کرد.

فولاد خوزستان از جمله تیم‌های با سابقه ایران است که از نظر مدیریتی طی سال‌های حضورش در لیگ برتر با حاشیه چندانی روبرو نبوده و به همین علت آذری خواسته با انتخابش به باشگاهی برود که از حواشی دور باشد.

مدیرعامل جدید فولاد که سال‌ها در تیم ذوب آهن به دفاع همه جانبه از تیمش و گرفتن حق و حقوق آن شهره بود، به نظر می‌آید بتواند در تیم جدید خود به یک چهره شاخص تبدیل شود.

آذری پس از انتصابش در مصاحبه‌ای گفت: قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را از سرتان بیرون کنید، فولاد باید قهرمان آسیا شود.

این صحبت مدیر جدید اهوازی‌ها هرچند انگیزه تیمش را در ادامه رقابت‌ها دو چندان می‌کند اما کار او را هم با توقعی که ایجاد کرده، سخت‌تر می‌کند. آن هم در زمانی که فولاد در دو هفته‌ای از لیگی که برگزار شده نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

به هرحال آذری پس از دل کندن از اصفهان، به اهوازی رفته که اهالی فوتبال با حضور او  انتظارات بیشتری نسبت به قبل ورودش دارند و باید دید این مدیر توانمند تا چه حد می‌تواند در این تیم موفق شود و آیا فولاد می‌تواند با وجود آذری خوش نام به روزهای اوجش بازگردد؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jgpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اولین تجربه لیگ برتری شاگرد وفادار سایپا/ منصوریان به دنبال اولین برد در اولین دیدار خانگی