تاریخ انتشار: 1398/06/15 13:58
کد خبر: 88969

بگوویچ: مجتبی جباری دانش فوتبالی بسیار بالایی دارد/ به هر سه بازیکن خارجی مان اعتقاد کامل دارم

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: جباری از نظر سنی و نسلی خیلی به بازیکنان ما نزدیک است و می‌تواند ارتباط خیلی خوبی با آن‌ها برقرار کند.
بگوویچ: مجتبی جباری دانش فوتبالی بسیار بالایی دارد/ به هر سه بازیکن خارجی مان اعتقاد کامل دارم

وینگو بگوویچ در مورد اینکه به نظر می‌رسد با بازگشت‌ او، تمرینات با فشار بیشتری پیگیری می‌شوند، گفت: وقتی سه روز به بچه‌ها استراحت می‌دهیم طبیعی است که یک ‌نیم‌دوره بدنسازی را برای آن‌ها اجرا کنیم.

وی در ادامه، در خصوص شرایط تیم افزود: بازیکنان واقعا خوب کار می‌کنند. واقعا از آن‌ها راضی هستم. یک بازی مقابل بادران داریم، شنبه یا یکشنبه به سیرجان می‌رویم، روز عاشورا را به بازیکنان استراحت دادم و قبل از مسابقه با پارس سه تمرین را برگزار می‌کنیم تا آماده بازی با این تیم شویم.

باید قدرت تمام کنندگی را بیشتر کنیم
بگوویچ در خصوص شرایط مسابقه‌ای و نوع بازی تیم گفت: من از بازی که مقابل سایپا انجام دادیم راضی هستم. البته وقتی به ۲۰-۳۰‌ متر آخر زمین و مقابل دروازه حریف می‌رسیم کمی باید قدرت تمام کنند‌گی را بیشتر کنیم. به هرحال امیدوارم بچه‌ها با همین روند در بازی‌های بعد هم پله به پله رشد کنند و افزایش توان فنی آن‌ها را بیینیم. امیدوارم مقابل پارس جم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. تمام بازی‌ها برای ما خیلی سخت و دشوارند و ما این را خوب می‌دانیم. من یک ‌مربی هستم که همیشه به آینده خودم و تیمم خوشبینم. هیچ وقت طرز فکر منفی نداشتم و نخواهم داشت.

به هر سه بازیکن خارجی اعتقاد کامل دارم
سرمربی گل‌گهر در مورد جذب دلیچ، یانسن و تاوارز در سه نقطه مهم تیم و کیفیت این سه بازیکن خارجی گفت: تمام بازیکنایی که به جمع ما پیوستند بازیکنان خوبی هستند چون خودم آن‌ها را انتخاب کردم و برای هر سه بازیکن خارجی هم همینطور است. بازیکن خارجی نه تنها در ایران بلکه در هر کجای دنیا کمی زمان لازم دارد تا با بقیه بازیکنان و جو تیم هماهنگ شود. نباید توقع داشته باشیم که بلافاصله آن‌ها بتوانند صددرصد توانشان را به نمایش بگذارند. من به سه بازیکن خارجی که جذب کردم اعتقاد کامل دارم و منتظرم هرچه سریعتر به طور کامل با تیم ‌هماهنگ بشوند. مطمئن هستم که آن‌ها می‌توانند به موفقیت ما کمک کنند. البته آمادگی صددرصد را ندارند اما قدم به قدم به ما نزدیک‌تر می‌شوند.

نوع شروع جباری، نکته بسیار مثبتی است
بگوویچ در مورد اضافه شدن مجتبی جباری به کادر فنی گل‌گهر گفت: در ابتدا باید بگویم مجتبی یک‌بازیکن ‌فوق‌العاده عالی از نظر فنی و اخلاقی بود. با اینکه اولین تجربه مربیگری او خواهد بود اما دانش بسیار بالای فوتبالی که دارد می‌تواند به ما خیلی کمک کند. جباری می‌تواند نقش یک لیدر را در تیم ‌ما برای هدایت بچه‌ها بازی کند. او از نظر سنی و نسلی خیلی به بازیکنان ما نزدیک است و می‌تواند ارتباط خیلی خوبی با آن‌ها برقرار کند.

وی در مورد اینکه با جباری هیچ سابقه همکاری ندارد اما ناگهان در کنار هم قرار گرفتند و می‌توان گفت این اتفاق غیرمنتظره بود، گفت: نیازی نیست که ما حتما با هم کار کرده باشیم. وقتی شما دو سه جلسه با کسی که می‌خواهید کار کنید تماس و صحبت داشته باشید دقیقا می‌توانید با طرز فکر هم آشنا بشوید. همین برای من کافی بود. با شناختی که از قبل از جباری داشتم و با صحبت‌هایی که انجام دادیم، تصمیم ‌گرفتیم به جمع ما اضافه بشود. او انسان بسیار مثبتی است و این مساله به ما قطعا کمک می‌کند. نوع شروع جباری در دنیای مربیگری، نکته بسیار مثبتی است. او مربی آینده‌داری است و من اطمینان دارم می‌تواند در آینده به موفقیت‌های بزرگی برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشحالم که می‌توانم به مربیان جوان کمک کنم. من روزی از ایران خواهم رفت اما این مربیان در ایران می‌مانند. دوست دارم پیشرفت کنند و هر تجربه ای که دارم در اختیار آن‌ها بگذارم.

بگوویچ در ادامه، در مورد اینکه به نظر می‌رسد سپردن تیم به جباری در مدت سه روز مرخصی نشان دهنده اعتماد بالا به این مربی جوان است،گفت: بله، صدرصد. برنامه را داده بودم و به نحوه اجرای آن اطمینان داشتم. می‌دانستم جباری قطعا برنامه‌ها را در کنار زوران ویوویچ و بقیه نفرات کادرفنی به نحو احسن انجام می‌دهد. من به کادر فنی خودم اعتماد کامل دارم.

واقعا گل زدن و امتیاز گرفتن سخت است
سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که آیا بازی سوم مقابل پارس جنوبی، می‌تواند اولین سه امتیاز گل‌گهر در لیگ برتر را به همرا داشته باشد، گفت:
هیچ‌کس نمی‌تواند پیش بینی کند و قولی بدهد. به نتایج هفته‌های قبل نگاه کنید و ببینید چه نتایجی رقم خورد. بسیاری از نتایج صفر-صفر یا یک-صفر... واقعا گل زدن و امتیاز گرفتن سخت است. تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند بازنده نباشند. این بازی هم قطعا برای ما بازی سختی است اما ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی نتیجه خوب را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9mnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار به شاگردانش 2 روز استراحت داد