تاریخ انتشار: 1398/06/16 08:16
کد خبر: 88902

شفر موضع سکوت را پیش گرفت/فعلاً در این باره صحبت نخواهم کرد!

وینفرد شفر سرمربی استقلال از این باشگاه شکایت کرده و احتمالاً سال آینده فیفا رأی سنگینی را علیه آبی‌ها صادر خواهد کرد. مدیران این باشگاه حتی تسویه حساب فصل قبل او را هم نداده‌اند. باشگاه ۳۰۰ هزار دلار از قبل به او بدهکار است.
شفر موضع سکوت را پیش گرفت/فعلاً در این باره صحبت نخواهم کرد!

وینفرد شفر ادعا دارد باشگاه باید بابت قرارداد امسال هم که منجر به اتمام همکاری شد، ۵۰۰ هزار دلار پرداخت کند. در مجموع خواسته مالی او ۸۰۰ هزار دلار است ولی با توجه به جریمه و همین‌طور آپشن‌هایی که در قرارداد شفر موجود بود و با شکایت فعال خواهد شد، احتمالاً رقم بالای یک میلیون دلار خواهد رفت. در حال حاضر وکیل او پیگیر شکایت از استقلال است. جالب اینکه باشگاه هم اقدامی نکرده است. همین یک ماه قبل بود که فتحی و خلیل زاده دو مدیر باشگاه اعلام کردند پیگیر پرونده هستند ولی تا الان اقدامی در این زمینه نشده است. این مدیران هم خواهند رفت و در نهایت این میراث گرانبها برای مدیر بعدی می‌ماند و آن‌ها هم از هواداران می‌خواهند تا پول بدهند و مانع محرومیت استقلال شوند!

در هر صورت موضوع کاملاً جدی است و شفر هم فعلاً ترجیح می‌دهد در این باره صحبت نکند. او دیروز در واکنش به این خبر گفت: «فعلاً در این باره صحبت نخواهم کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g6kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله شفر به مدیران استقلال ؛ خیانت عجیب در حق الماس استقلالی ها