//
کدخبر: ۲۱۱۵۸۲ //

جهانی: امتیاز گرفتن از پرسپولیس شدنی است

میلاد جهانی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که آنها می‌توانند در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

جهانی: امتیاز گرفتن از پرسپولیس شدنی است
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد جهانی با اشاره به عملکرد تیمش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما شروع خوبی داشتیم. فکر می‌کنم گرفتن چهار امتیاز از دو بازی برای ما بد نیست. در بازی اول یک برد مهم در خارج از خانه به دست آوردیم و در بازی دوم هم می‌توانستیم نفت مسجدسلیمان را ببریم و شش امتیازی شویم. متأسفانه در یک صحنه گلر و مدافع ما تعارف کردند و گلی خوردیم که می‌توانستیم آن را دریافت نکنیم.

وی در ادامه همچنین تأکید کرد: نگاه من به آینده مثبت است و از طرفی باید بگویم که تعطیلی لیگ برتر به سود ماست، چون می‌توانیم از لحاظ تاکتیکی و بدنی شرایط بهتری داشته باشیم. ما فقط باید یاد بگیریم که تمرکزمان را در زمین مسابقه از دست ندهیم، چون این موضوع می‌تواند به صنعت نفت ضرر بزند. ما اگر با تمرکز و هوش بالا بازی کنیم، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که هدف زردپوشان در فصل جاری قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است، تصریح کرد: پیش‌بینی در این زمینه امکان‌پذیر نیست. شاید من بگویم می‌خواهیم رتبه ششم را به دست بیاوریم، ولی دهم شویم. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

جهانی با بیان این مطلب که تیمش در هفته سوم بازی سختی برابر پرسپولیس در پیش خواهد داشت، گفت: آنها در بازی قبلی شکست خوردند و در این بازی دنبال برد هستند، با این شرایط کار ما سخت است، ولی بازیکنان صنعت نفت انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خودشان را نشان دهند. اعتقاد من این است که امتیاز گرفتن از پرسپولیس شدنی است و می‌توانیم با کسب امتیاز تهران را ترک کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان