تاریخ انتشار: 1398/06/19 14:40
کد خبر: 88534

واکنش علی سامره به پست سعید آذری

علی سامره آقای گل سابق فوتبال ایران در یک پست اینستاگرامی به نوشته سعید آذری مدیرعامل فولاد واکنش نشان داد.
واکنش علی سامره به پست سعید آذری

آذری در پست امروز صبح خود در واکنش به خودسوزی دختر آبی فوتبالیست ها را فاقد ارزش عنوان کرده بود که سامره در پاسخ به آذری تذکر داده که از اختلاف افکنی پرهیز کند.

 

این متن به شرح زیر است:

#دختر_آبی پرکشید تا محرم امسال داغدارتر باشیم.

این مصیبت چنان قلب ها را سوزاند که علاوه بر آبی ها حتی بازیکنان و هواداران پرسپولیس و بقیه تیم ها هم به جای همدردی، به نوعی صاحب عزا شدند و همراه با ما درد کشیدند. در این بین بازیکنان، مربیان، مدیران متعدد واکنش های گوناگون و بعضا همسان داشتند که از بین این واکنش ها، واکنش جناب سعید آذری عزیز، قابل تامل بود.

ایشان به صورت ضمنی و  غیرضمنی با استعانت به خودسوزی دختر آبی برای بازیکنان و مربیان و مدیرانی که به خاطر پول و مقام و جایگاه از روی همه رد می شوند و به آشنا و غیرآشنا رحم نمی‌کنند، اظهار تاسف کرده اند. کاش به آقای آذری عزیز یادآوری کنیم که این دختر آبی که چون شمعی سوخت، برای بازیکن و مربی و مدیر نسوخت، اون برای استقلال و البته تماشای استقلالش، برای احقاق حقش و اعتراض به وضعیت موجود فدا شد که کاش با کمی مهربانی او را امروز کنار خود داشتیم.

من آقای آذری را به عنوان مدیری موفق و کاربلد می شناسم اما کاش ایشان در این زمان که همه عزادار هستند و اتحاد در جامعه به وجود آمده، کمی حرمت نگه می‌داشتند و سخنگوی جامعه فوتبال نمی‌شدند و بین هوادار و تیم فاصله نمی انداختند.البته اگر هم جامعه فوتبال چنین است که ایشان می‌فرمایند، اشکال در سیستم مدیریتی ایست که اجازه می دهد چنین فضایی بر ما حاکم باشد و سئوال مهمتر من:چرا باید در این فضا(به زعم شما کثیف) به مدیریت و کار اصرار داشت؟

باوجود آنکه منکر حضور اشخاصی که آقای آذری به آنها اشاره کرده نیستم اما دلسوزان و پاکبازان فوتبال هم تعدادشان کم نیست همان هایی که همیشه مدافع حضور زنان در ورزشگاه ها بوده اند و حالا هم آرزو دارند کاش روزی برسد که سحرها، چه آبی چه قرمز، بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تشویق و حمایت، اعتراض و شکایت را با زبان خودشان فریاد بزنند و من و امثال من سخنگو و وکیل مدافع آنها نباشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpjgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام پر از احساس و دلتنگی اینستاگرامی سعید آذری برای دختر آبی
برای نوشتن اشکم بند نمی‌آید؛