تاریخ انتشار: 1398/06/20 09:19
کد خبر: 88473

آدم‌های «ول‌نکن» دلیل ناکامی چندسال اخیر استقلال

استقلال در این سال‌ها خوب نتیجه نگرفته و این موضوع حتما دلایلی داشته است.
 آدم‌های «ول‌نکن» دلیل ناکامی چندسال اخیر استقلال

 اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که تصور می‌کنند نتیجه نگرفتن استقلال به خاطر رقیب حکومتی و وزیر پرسپولیس و خبرنگار ناهارخور بوده، مطلب را همین‌جا رها کنید، چون نظرمان با هم یکی نیست. اما اگر قرار است بحث را از زاویه‌های دیگر ببینیم، می‌توان «یکی» از دلایل ناکامی دنباله‌دار آبی‌ها را سوءرفتار برخی از جداشدگان از این تیم طی چند سال گذشته بدانیم.

اجازه بدهید از آخر به اول برویم. به علی خطیر نگاه کنید؛ نامبرده معاون باشگاه استقلال بوده که پس از مدتی فعالیت از این سمت استعفا داده است. گفته می‌شد قرار است او ظرف مدت کوتاهی به سوییس برگردد و آنجا کنار خانواده‌اش زندگی کند، اما مدتها پس از کناره‌گیری نه‌تنها خبری از رفتن خطیر نیست، بلکه ایشان حوالی باشگاه نساجی قائم‌شهر در حال رایزنی برای مدیریت این تیم و یا حتی تصاحب سهام آن برای دوستان‌شان دیده می‌شود! خود این موضوع زیاد مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد مداخله‌های گاه و بیگاه خطیر در امور استقلال است؛ اینکه یک روز با حسابدار باشگاه درگیر باشد و روزی دیگر در مورد مسایل مهم تیم نظر بدهد. حالا از داستان مرموز روزنامه‌های ایتالیایی می‌گذریم. آقا مگر شما استعفا نداده‌ای؟ پس این داستان‌ها چیست؟ وینفرد شفر را هم می‌توانید ببینید؛ کسی که اخیرا بار دیگر در مورد انتقال اللهیار صیادمنش حرف زده و برای باشگاه هزینه درست کرده است. مربی آلمانی راهی امارات شده و پاتوسی یعنی بهترین بازیکن تیم را هم با خودش برده، اما هنوز به اصطلاح برای استقلال دل می‌سوزاند. در نمونه‌ای مشهورتر، می‌توانید پکیج همیشه فعال علی فتح‌الله‌زاده و نظری جویباری را رصد کنید. در همین نیمه اول سال، چند مصاحبه از این دوستان خوانده‌اید؟ چه حرف‌هایی زده‌اند؟ مقصد و مقصودشان چه بوده است؟ واعظ آشتیانی هم یکی دیگر از مسوولان پیشین و پرمصاحبه استقلال است؛ در حالی که به سختی می‌توانید از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس مثل حبیب کاشانی، حمیدرضا سیاسی، عباس انصاری‌فر یا حتی طاهری و گرشاسبی مصاحبه پیدا کنید. این دو نفر آخر البته گاهی حرف زده‌اند، ولی محور اظهارات‌شان غالبا بر پایه مسایل و پرونده‌هایی بوده که به دوران کار خودشان مربوط می‌شده است.

یکی از مشکلات استقلال همین آدم‌های «ول‌نکن» است. البته که نمی‌توان به کسی اجبار کرد حرف نزند، اما هواداران اگر به این دست مصاحبه‌ها و تحرکات واکنش مثبت نشان ندهند، حجم این قبیل اظهارنظرهای بی‌منفعت و مداخله‌جویانه هم کاهش پیدا خواهد کرد. کلید همه چیز دست خود هواداران است. باور کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w9v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دستور العمل جباری برای استقلالی ها

فوری؛ پایان کار خطیر در استقلال!
فتحی: مجبور شدم با استعفای ایشان موافقت کنم