تاریخ انتشار: 1398/06/20 09:31
کد خبر: 88472

حساب ویژه دنیزلی روی طلایی ترین زوج تراکتور

با حضور مهاجم پرویی در تراکتور باید بگوییم که سوگیتا، زوج خود را در میانه میدان پیدا کرده است.
حساب ویژه دنیزلی روی طلایی ترین زوج تراکتور

میمبلا، هافبک پرویی تیم تراکتور آذربایجان در بازی مقابل پرسپولیس نمایشی قابل تحسین داشت. او در اولین بازی خود در تبریز و حضور هواداران تراکتور یکی از بهترین های تیمش بود. این هافبک تکنیکی، علاوه بر حضوری موفق در کارهای تیمی، در کارهای انفرادی به و نمایش گذاشتن تکنیک فردی خود نیز موفق عمل کرد و شوت سهمگین او از روی ضربه آزاد نیز اگر با واکنش دیدنی بیرانوند همراه نمی شد، می توانست یکی از بهترین گل های لیگ نوزدهم را رقم بزند.

حضور میمبلا در تراکتور با توجه به عملکرد خوبش مقابل پرسپولیس را باید یک اتفاق بسیار مثبت دانسته و از این بازیکن به عنوان یک خرید خوب برای تراکتور یاد کنیم. خرید خوبی که از نظر کیفیت فنی و خیلی از موارد دیگر به یوکی سوگیتا، هافبک ژاپنی تراکتوری ها شباهت دارد. سوگیتا به عنوان یکی از بهترین خریدهای تراکتور در لیگ هجدهم، امسال نیز در جمع سرخ پوشان حضور دارد و به نظر می رسد که بعد از یک فصل، زوج خود را در تراکتور یافته است زوجی که باید از آن به عنوان طلایی ترین زوج تراکتور در فصل ۹۹-۹۸ یاد کنیم.

طلایی ترین زوج تراکتور

سوگیتا و میمبلا، دو هافبک سرعتی، تکنیکی و خلاق تیم تراکتور رابطه بسیار خوبی باهم داشته و در تمرینات نیز معمولا در کنار یکدیگر حضور دارند. این موضوع می تواند باعث خلق طلایی ترین زوج تراکتور در لیگ نوزدهم شده و خط هافبک تراکتور را به یک خط هافبک غیر قابل مهار تبدیل کند. دنیزلی که همواره نشان داده در استفاده از هافبک های هجومی و خلاق، مهارت بالایی دارد، روی این دو هافبک تیمش حساب ویژه ای باز کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45j8vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش یک پرسپولیسی به توهین بیرانوند به هواداران تراکتور