//
کدخبر: ۲۱۲۷۰۲ //

آزادی سربازان ذوب آهن در آستانه دیدار با تراکتور

با تلاش کادر مدیریتی ذوب آهن سه سرباز این تیم برابر تراکتور به میدان می روند.

آزادی سربازان ذوب آهن در آستانه دیدار با تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

 اولین اقدام جواد محمدی بر روی صندلی مدیریت باشگاه ذوب اهن آزاد کردن سه سرباز این تیم مقابل تراکتور بود.

اسماعیلی‌فر، پهلوان و مهدی پور سه سرباز ذوب آهن بودند که جزو غایبین این تیم از ابتدای لیگ نوزدهم به شمار می رفتند.  به طوریکه بازی با سایپا و پارس جنوبی را از دست دادند و دست علی رضا منصوریان برای چیدن ترکیب بسته بود.

در همان زمان با اقدامات سعید آذری این سه بازیکن برای بازی مقابل الاتحاد عربستان مجوز موقت دریافت کردند و راهی امارات و قطر شدند و در دو بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کردند .اما در عین حال با حکم نیروهای مسلح این سه بازیکن اجازه حضوردر رقابت های لیگ برتر را پیدا نکرده بودند.

حالا با اقدامات مدیریت باشگاه ذوب آهن و همچنین رایزنی مسئولان کارخانه با استانداری اصفهان و سپاه پاسداران این استان و همچنین منابع انسانی نیروهای مسلح،  این سه بازیکن دقایقی پیش مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کردند و به این ترتیب سربازی آنها به اتمام رسید. 

 اسماعیلی‌فر، پهلوان و مهدی پور سه بازیکنی بودند که فصل گذشته را در تراکتور سپری کردند اما  حالا پس از پشت سر گذاشتن این دوران طبق قراردادی که با باشگاه ذوب آهن داشتند به اصفهان برگشته و کار خود را زیر نظر علی رضا منصوریان پیگیری می کنند .

خبری خوش برای علیرضا منصوریان که دقایقی پیش سخنگوی باشگاه آن را تایید کرد و باید این سه بازیکن را مقابل تراکتور با لباس ذوب آهن ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان