تاریخ انتشار: 1398/06/23 10:59
کد خبر: 88152

سرمربی گل گهر شاکی بود ولی حرفی نزد!

سرمربی تیم گل گهر دیروز به عملکرد داوری در بازی با پارس جنوبی گلایه داشت و معتقد بود پنالتی ای که داور به سود تیم میهمان گرفت درست نبود!
سرمربی گل گهر شاکی بود ولی حرفی نزد!

با این وجود بگوویچ در پایان بازی با پارس جنوبی حرفی علیه داوری نزد و سعی کرد بیشتر گلایه های خود را با کنایه مطرح کند. طبیعتا این رفتار نشات گرفته از قوانین محکمی است که برای حمایت از داوری وضع شده است. وینکو اگر دیروز به داوری گله می کرد حتما امروز به کمیته انضباطی احضار و شاید هم محروم و جریمه نقدی می شد. وینکو در چنین شرایطی ترجیح می دهد در کنار تیمش باشد تا محروم شود. به خصوص که اعتراضات او به داوری چیزی را عوض نمی کند.

این مصاف دیروز با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. گل گهر بازی را خوب شروع کرد و توسط عاشوری به گل برتری دست یافت اما در ادامه اعلام پنالتی از سوی داور برای تیم حریف موجب شد بازی به تساوی کشیده شود. در جریان بازی هم بگو و مگویی بین وینگو و کمالوند سرمربی تیم حریف رخ داد. منع صحبت علیه داوری در حالی وضع شده است که در فوتبال حرفه ای تنها توهین به داوری و ایجاد شائبه علیه او و یا رفتارهایی که داوران را تحت فشار قرار دهد ممنوع است اما اظهار نظر فنی در مورد داور مرسوم است. از جمله اینکه داور در فلان صحنه اشتباه کرده است و پنالتی ای که به سود تیم حریف گرفت، درست نبوده است. کمیته انضباطی با تدوین آیین نامه جدید از مربیان تیم ها و هم چنین باشگاه ها خواسته است اعتراض خود را به داوری بعد از بازی به صورت مکتوب به سازمان لیگ ارایه دهند.

در دو هفته ابتدایی چند مربی به دلیل اظهار نظر در مورد داوری توبیخ شده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396d9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا بگوویچ با کمالوند درگیر شد؟