//
کدخبر: ۲۱۳۰۷۶ //

صادقی: چرا بین سایپا و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور فرق می گذارند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی خیلی مهمی با نساجی داریم و جای خوشحالی است که چنین تیم‌هایی در لیگ ما حضور دارند.

صادقی: چرا بین سایپا و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور فرق می گذارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: شهادت امام حسین را تسلیت می گویم.بازی مهمی با یک تیم ریشه دار داریم،تیم خوب و قدیمی که چند سال در لیگ نبودند و با تماشاگرانش شور و نشاط خاصی به لیگ دادند.چند بازیکن نساجی در سایپا بوده اند از آنها شناخت داریم همانطور که آنها ما را می شناسند.

صادقی در مورد تعطیلات مسابقات لیگ گفت:‌تعطیلات سخت است و ما سعی کردیم تیم را با بازی‌های دوستانه در شرایط مسابقه نگه داریم و یک بازی خوب با پرسپولیس انجام دادیم و برای شروع دوباره لیگ آماده‌ایم.

وی  در مورد وضعیت مصدومیت تیمش گفت: تیم از نظر فنی کاملا آماده است و دو بازیکن ما مصدوم است که تا فردا مشخص می‌شود به بازی با نساجی می‌رسند یا نه. بارها گفته‌ام تیم جوانی داریم که هدف اصلی‌مان پیشرفت است و می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم، جوانان ما انگیزه زیادی دارند.

مربی تیم فوتبال سایپا  در مورد زمین چمن دستگردی گفت:‌چمن مسابقه ما در بازی قبل خوب نبود و کوتاه نشده بود اما دو روز قبل از چمن بازدید کردیم که به آن رسیدگی شده و در بازی فردا با نساجی چمن کیفیت بهتری نسبت به بازی با گل‌گوهر خواهد داشت. 

صادقی در مورد اعلام نشدن برنامه مسابقات لیگ گفت: ما دو هفته برنامه لیگ را می‌دانیم اما امیدوارم مثل سال‌های قبل برنامه های لیگ تا آخر سال اعلام شود و مثل سال‌های گذشته که این اتفاق می‌افتاد و فقط تغییرات جزئی داشت این اتفاق صورت می‌گرفت. شاید به خاطر تاخیر در لیگ برنامه‌ریزی‌ها خوب پیش نرفته و امیدوارم برنامه کاری هر چه زودتر اعلام شود.

وی  در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید ظاهرا شایعه شده به برخی تیم‌ها برنامه تا پایان فصل را داده اما برخی از آن بی‌خبرند گفت:‌این مسئله به گوش من نرسیده است اگر واقعا چنین چیزی باشد که شما می‌گویید این مسئله توهین است. چرا باید برخی تیم‌ها برنامه را داشته باشند و برخی نداشته باشند. من این را از شما شنیده‌ام و ناراحت شدم چه فرقی بین سایپا و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان