تاریخ انتشار: 1398/06/23 16:10
کد خبر: 88124

وکیل بیرانوند: موکلم توهین نکرده است/ رای کمیته اخلاق با کمیته انضباطی تفاوت دارد

وکیل دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس درخصوص حضور موکلش در کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه کرد.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند بعد از جلسه امروز او در کمیته انضباطی گفت: ما دفاعایتمان را ارائه دادیم و تصمیم‌گیرنده در این باره اعضای کمیته انضباطی هستند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم آنها جیست.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم چه زمانی رای اعلام می‌شود اما ما در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم. البته رفتار علیرضا بیرانوند توهین‌آمیز نبود و او حرکتی نکرده که در آن توهین باشد. رفتار او طبیعی بود اما هواداران نباید توهین می‌کردند و بیرانوند هیچ قصدی برای توهین کردن نداشته است. 

وی درخصوص اینکه بیرانوند با سه جلسه حکم تعلیقی قبلا روبرو شده بود و آیا او محروم خواهد شد افزود: در ماده 92 آمده که آرای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با هم فرق دارند و آن محرومیت برای کمیته اخلاق بود و هیچ ارتباطی به این مساله ندارد. 

وکیل بیرانوند درخصوص اینکه آیا دستور موقت برای او داده می‌شود یا نه اظهار داشت: دستور موقت بعد از تخلف انجام می‌شود نه الان و در حال حاضر این مساله محلی از اعراب ندارد که بخواهند دستور موقت بدهند. ما دفاعیاتمان را ارائه دادیم و تصمیم گیرنده، کمیته انضباطی است اما برداشت ما این بوده که رفتار بیرانوند توهین‌آمیز نبوده و کمیته انضباطی فدراسیون هم چیزی در این خصوص به ما نگفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jonm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسن زاده: به بیرانوند فرصت دفاع خواهیم داد