تاریخ انتشار: 1398/06/24 16:08
کد خبر: 88006

کاپ قهرمانی باز هم در سازمان لیگ به پرسپولیس اهدا می‌شود؟

به نظر می‌رسد تاریخ یک بار دیگر تکرار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس جام قهرمانی در سوپرجام را نه در ورزشگاه آزادی بلکه در سازمان لیگ دریافت خواهد کرد.

اهدای سوپرجام فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ باعث شد تا انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر این موضوع صورت بگیرد اما در شرایط فعلی به نظر می‌رسد یک بار دیگر قرار است پرسپولیسی‌ها جام سوپرجام را در ساختمان سازمان لیگ و نه در ورزشگاه آزادی دریافت کنند!

از روزی که محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تلاش‌هایی را برای گرفتن این جام انجام داد و حتی امروز در سازمان لیگ حضور پیدا کرد تا کماکان پیگیر این مسئله باشد اما از سازمان لیگ خبر می‌رسد که آنها قصد دادن کاپ سوپرجام را به پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی ندارند.

به نظر می‌رسد چون پرسپولیس در زمین بازی جام را به دست نیاورده و به خاطر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و با استناد به قوانین به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی شده به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ قصد دارند همچون سال گذشته با دعوت از مدیران این باشگاه جام را در سکوت خبری به پرسپولیس اهدا کنند و با این حساب خبری از اهدای جام در ورزشگاه آزادی نخواهد بود.

انصاری‌فرد به همین دلیل امروز در جلسه‌ای حاضر شد و کماکان پیگیر این است که جام قهرمانی در سوپرجام در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس داده شود و باید دید او در نهایت موفق به انجام این مسئله خواهد شد یا تصمیم دیگری در خصوص اهدای سوپرجام اتخاذ می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5p8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای تیم‌های پایه پرسپولیس درآمد