تاریخ انتشار: 1398/06/25 09:14
کد خبر: 87897

هفته سوم لیگ برتر|دو دروازه بان آمار گل نخوردن‌هایشان را بهبود بخشیدند

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو دروازه بان به آمار گل نخوردن‌هایشان را بهبود بخشیدند و تیم پارس جنوبی هم موفق شد اولین گل خود را در این فصل به ثمر برساند.
هفته سوم لیگ برتر|دو دروازه بان آمار گل نخوردن‌هایشان را بهبود بخشیدند

هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به جز یک دیدار باقی مانده بین پرسپولیس و صنعت نفت برگزار شد. ماحصل ۷ بازی انجام شده این هفته، صدرنشینی تیم پدیده بود تا شاگردان گل محمدی برای اولین بار در این فصل صدر را تجربه کنند.

تیم پدیده با پیروزی خارج از خانه‌ که برابر ماشین سازی به دست آورد، اولین و تنها تیمی شد که در هفته سوم فصل نوزدهم به ۹ امتیاز رسید و  امتیازاتش صد درصدی شد.

در هفته سوم رشید مظاهری و پیام نیازمند دروازه‌بان های دو تیم تراکتور و سپاهان باز هم دروازه خود را حفظ کردند تا با ۳ کلین شیت، بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بان های حاضر در این مسابقات داشته باشند.

یوسف بهزادی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن که از هفته دوم به ترکیب ثابت سبزپوشان اضافه شد، با ۲ کلین شیت در ۲ بازی سومین دروازه‌بانی است که آمار صد درصد کلین شیت دارد.

سایپا و نساجی در ادامه بازیهای پر گل خود در هفته سوم برابر هم قرار گرفتند تا این بازی با ۷ گل، یکی از دو بازی پر گل مسابقات باشد.

نساجی‌ که در هفته دوم ۴ بر ۳ پیکان را مغلوب کرده بود، در هفته سوم با همین نتیجه مغلوب سایپا شد. در سه هفته گذشته در بازیهایی که یک طرف آن نساجی قرار داشته، ۱۶ گل رد و بدل شده تا بازیهای این تیم پرگل باشد.

استقلال در ادامه ناکامی‌های این فصلش، در مسجد سلیمان هم دستش از پیروزی و کلین شیت خالی ماند. آبی پوشان اینبار هم نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در حالی که با یک گل از میزبان خود پیش بودند، این برتری را از دست دادند. تنها ویژگی شاگردان استراماچونی در این بازی نسبت به دو دیدار قبل، گل نخوردن در دقایق تلف شده و لحظات پایانی بازی بود.

سپاهانی‌ها در دیداری حساس در اهواز مقابل فولاد متوقف شدند تا برای اولین بار صدرنشینی مسابقات را به واسطه امتیازات از دست رفته در این بازی از دست بدهند و صدر جدول را در اختیار تیم شهر خودرو بگذارند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته سوم گل گهر را در سیرجان با نتیجه یک - یک متوقف کرد. شاگردان کمالوند در پارس که در دو هفته اول موفق به گلزنی نشده بودند، در این بازی نخستین گل فصل خود را به ثمر رساندند تا با این گل فقط خط تیره در ستون گل زده در جدول رده بندی از بین برود.

در پایان هفته سوم دو تیم پیکان و شاهین بوشهر با یک امتیاز ضعیف ترین عملکرد را داشته و همراه با هم در قعر جدول قرار دارند. تیم فوتبال شهر خودرو نیز با ۹ امتیاز از ۳ بازی به تنهایی در صدر قرار دارد.

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر صنعت نفت در بازی امروز تا رده چهارم جدول صعود می‌کند و صنعت نفت که هم اکنون در رده پنجم قرار دارد، در صورت پیروزی در این بازی، حتی می‌تواند شانس صعود به رده دوم جدول را هم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wkv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترین های هفته سوم لیگ برتر 97-98 + فیلم