تاریخ انتشار: 1398/06/25 10:26
کد خبر: 87887

دوشنبه 25 شهریور/آرای کمیته وضعیت اعلام شد

آرای کمیته وضعیت در خصوص چند پرونده اعلام شد.
دوشنبه 25 شهریور/آرای کمیته وضعیت اعلام شد

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مهدی سلیمانی از باشگاه پدیده شهر خودرو، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد؛ دادخواست مهدی سلیمانی وفق بند 11 ماده 11 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان مصوب 1396 به دلیل عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام می گردد.

*در پی شکایت علی خماند از فرید بهزادی کریمی-بازیکن باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز، این بازیکن محکوم به پرداخت مبلغ 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد قاسمی نژاد از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمد علی مردانی از باشگاه علم و ادب تبریز (شهرداری تبریز سابق)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 865 میلیون ریال بابت اصل مانده قرارداد پرداخت نشده به انضمام مبلغ96 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxbro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آرای کمیته وضعیت/ نساجی، استقلال و آلومینیوم اراک محکوم شدند

4 تیم محبوب لیگ برتری در جمع محرومان
نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل ۹۸ – ۹۷ ؛