تاریخ انتشار: 1398/06/25 17:33
کد خبر: 87844

منصوریان و شاگردانش بازهم بدشانسی آوردند

ذوب‌آهن علی رغم نمایش برتری که نسبت به تراکتور تبریز داشت نتوانست اولین برد خود در لیگ نوزدهم را جشن بگیرد.

شاگردان منصوریان همه کار برای پیروزی انجام دادند اما گلر سابق ذوبی‌ها و تیر دروازه مانع از رسیدن این تیم به اولین بردش در لیگ نوزدهم شد.

این تیم در هر دو نیمه موقعیت‌های خوب گلزنی داشت اما نتوانست در دومین بازی پیاپی قفل دروازه حریفان را بشکند. بدشانسی‌ها این تیم از جدال با الاتحاد عربستان آغاز شد. اشتباه سهوی باقر صادقی در بازی برگشت و حذف تنها نماینده ایران از لیگ  قهرمانان آسیا تا قبول شکست مقابل سایپا در دیداری که برنده بودند و مسائل روحی و باز هم اشتباهات زیاد در خط دفاع و دروازه مسبب شکست ذوب‌آهن شد.

شاگردان منصوریان روز گذشته به خصوص در نیمه دوم فرصت‌های فراوانی را خلق کردند. در ابتدای نیمه دوم منظمی پس از حرکت تکنیکی عباسی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و شوت این بازیکن با سوپر واکنش مظاهری و بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد نیز مهران درخشان مهر ارسال بی نقصی به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر عباسی در عین ناباوری به خارج از زمین رفت. در نهایت نیز باز هم منظمی که به عنوان جانشین مطهری وارد زمین شده بود موقعیت استثنایی از دست داد. قیچی برگردان خوب مهاجم جوان ذوب‌آهن از کنار تیر به بیرون رفت تا بدشانسی منصوریان و شاگردانش تکمیل شده باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8x5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد جالب تارتار مقابل استقلال