تاریخ انتشار: 1398/06/26 08:04
کد خبر: 87759

شهر خودرو امسال هم مدعی است

شهر خودرو تنها تیمی است که تا اینجای لیگ هر سه بازی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته، هر چند هیچ یک از سه بازی این تیم با مدعیان نبوده، اما این مسئله از ارزش صدرنشینی این تیم کم نمی‌کند.
شهر خودرو امسال هم مدعی است

شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی اول به مصاف پیکان رفتند و در بازی دوم میزبان شاهین شهرداری بوشهر بودند و در آخرین بازی هم جدال با ماشین‌سازی را تجربه کردند. این سه نتیجه نشان می‌دهد تیم شهر خودرو می‌خواهد این فصل هم یک تیم مدعی و پرامید داشته باشد. به خصوص که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر شود.

این اتفاق یک اتفاق خوشایند است. یک تیم خوب شهرستانی به تیم‌های خوب فوتبال کشور اضافه شد و هرچه تعداد این تیم‌ها بالا رود کیفیت بازی‌های لیگ برتر افزایش پیدا می‌کند. ابتدا تصور می‌شد تیم شهر خودرو برای تکرار نتایج خوب با مشکل مواجه شود چراکه شناخت رقبا از تیم یحیی گل‌محمدی بیشتر شده، اما شهر خودرو این تصور را باطل کرد و حالا می‌رود دوباره مدعی قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر باشد.

حضور چند بازیکن اسمی در ترکیب تیم از جمله مهدی رحمتی و سروش رفیعی که فصل گذشته در استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند، تجربه و شخصیت تیمی شهر خودرو را بالا برده است و حالا همه اعضای تیم برای کسب نتایج خوب مصمم و امیدوار هستند.

به یاد داریم در این فوتبال ابومسلم روزگاری بهترین تیم شهرستانی بود و بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور و تیم ملی معرفی کرد و حالا شهر خودرو می‌تواند این نقش را بازی کند و روز‌های خوب را به فوتبال مشهد برگرداند و برای اولین بار در تاریخ فوتبال این کشور شاهد حضور نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

هشدار ابتدای فصل یحیی گل‌محمدی هم به ستاره‌های تیمش کارساز و مؤثر بود. یحیی گفته بود بازیکنانی که جذب کرده بازیکنان اسمی هستند، اما برای حضور در ترکیب تیم و همچنین اثرگذاری باید تلاش کنند و با اسم نتیجه‌ای به دست نمی‌آید. یحیی با این مصاحبه همان ابتدای فصل به ستاره‌های تیمش هشدار دارد و گفت او به بازیکنانی که تلاش نکنند و انگیزه نداشته باشند بازی نمی‌دهد و این توصیه مؤثر واقع شد. یکی از نمونه‌ها، عملکرد خوب مهدی رحمتی در بازی‌های اخیر شهر خودرو بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg77v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی:مشکلات برای ما سکوی پرتاب شد