تاریخ انتشار: 1398/06/26 19:28
باقری: او بعد از اعلام پنالتی توهین کرد
کد خبر: 87699

آقای بگوویچ! حالا از ما و داوران عذرخواهی کنید

مربی دروازه بان های پارس جنوبی جم بعد از تایید پنالتی تیمش توسط کارشناسان داوری پاسخ صحبت ها و رفتار سرمربی گل گهر سیرجان را داد.
آقای بگوویچ! حالا از ما و داوران عذرخواهی کنید

نادر باقری مربی دروازبان های پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" با اشاره به تایید پنالتی پارس جنوبی جم در دیدار با گل گهر سیرجان توسط کارشناسان داوری عنوان کرد: بعد از دیدار با گل گهر سیرجان با اینکه مطمئن بودیم پنالتی به درستی گرفته شده، نظری ندادیم و همه چیز را به کارشناسان سپردیم. منتظر ماندیم تا دو برنامه تلویزیونی که تنها برنامه های بررسی اتفاقات لیگ برتر هستند پخش شود. در این دو برنامه 5 کارشناس داوری یعنی آقای علی خسروی، حسین عسگری، یدالله جهانبازی، سعید مظفری زاده و خداداد افشاریان بر درست بودن اعلام پنالتی روی محمود شفیعی صحه گذاشتند و خداراشکر حقانیت ما ثابت شد.

وی ادامه داد: ما تا الان هیچ حرفی درباره اتفاقات بازی نزدیم، چون دنبال آرامش بودیم اما برایم سوال است آقای بگوویچ سرمربی تیم گل گهر که در جریان مسابقه کنار زمین و بعد از بازی در رسانه‌ها بارها اعتراض کرد و خواست با جوسازی بر علیه داوری به نتیجه مورد نظر خودش برسد، چرا الان سکوت کرده اند؟ ایشان به جای تمرکز روی تیمشان دائما سعی داشت داور را تحت تاثیر قرار دهد و روی صحنه پنالتی حتی به نیمکت ما هم حمله‌ور شد.

مربی پارس جنوبی جم همچنین گفت: بسیار علاقه مند هستم آقای بگوویچ که طی چند روز گذشته بارها اعلام کرده اعضای کادرفنی پارس در کنار زمین با اعتراضات زیاد داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند، بیاید و بگوید معنای صحبت‌های خودشان در رسانه‌ها و رفتاری که در جریان بازی داشتند، چیست؟ به نظرم بگوویچ الان با توجه به تایید نظر داور باید از ما و کادر داوری عذرخواهی کند.

باقری درباره وضعیت دروازه بان های پارس جنوبی افزود: ما 3 دروازه بان آماده و خوب داریم؛ دخسوس، پورمحمد و حاجی‌وند کارشان را ادامه می دهند و به فراخور مسابقات سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت تیمش برای دیدار با سایپا افزود: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. خودمان را برای مسابقه حساس روز جمعه آماده می کنیم. انشاالله در این بازی با تمام قوا به میدان می‌رویم. تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و انشاالله بازی خوبی در خانه مقابل سایپا انجام دهیم و حداکثر امتیازات را مال خود خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485r5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنالتی پارس جنوبی مقابل گل گهر تایید شد