تاریخ انتشار: 1398/06/27 09:41
کد خبر: 87640

تغییر ساعت دربی و ۵۰-۵۰ شدن؛سرپرست استقلال واکنش نشان داد!

سرپرست استقلال تصمیم شورای تامین مبنی بر تقسیم سکوهای ورزشگاه به صورت ۵۰-۵۰ در دیدار داربی را تصمیم خوبی دانست.
تغییر ساعت دربی و ۵۰-۵۰ شدن؛سرپرست استقلال واکنش نشان داد!

 داربی ۹۰ پایتخت قرار است یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در همین راستا دیروز (سه‌شنبه) جلسه شورای تامین برای این دیدار برگزار شد که در نهایت با تغییر ساعت بازی و تغییر تقیسم‌بندی سکوهای ورزشگاه به پایان رسید. در این جلسه مقرر شد که بازی به جای ساعت ۱۸:۴۵ در ساعت ۱۶ برگزار شود و تقسیم‌بندی سکوها همانند قبل به صورت ۵۰-۵۰ باشد.

جواد زرینچه، سرپرست استقلال درباره تصمیمات شورای تامین برای دیدار داربی اظهار کرد: به نظر من ۵۰-۵۰ شدن داربی ایرادی ندارد و تصمیم خوبی بود که گرفته شد. به خاطر این که شرایط اجرای ۹۰-۱۰ فراهم نیست. در حال حاضر زیرساخت‌های این‌ کار وجود ندارد، برای مثال ورزشگاه آزادی برای استقلال نیست که بخواهد قانون ۱۰-۹۰ را پیاده کند. به نظرم شورای تامین بهترین تصمیم را گرفتند و مانند گذشته بازی بدون مشکل به صورت ۵۰-۵۰ برگزار می‌شود تا هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک ببینند.

او البته درباره تغییر ساعت بازی از ۱۸:۴۵ به ۱۶ نظر متفاوتی داشت و گفت: این که بازی از ساعت ۱۸:۴۵ به ۱۶ تغییر یافته، تغییر زیادی است. این موضوع باعث می‌شود که خیلی‌ از هواداران به بازی نرسند. در هر صورت بازی در آخرین روز شهریور برگزار می‌شود و در این روز و آن ساعت جاده‌ها ترافیک است و مردم برای رسیدن به ورزشگاه با مشکل روبرو می‌شوند.

سرپرست استقلال در پایان درباره شرایط دیاباته و قائدی برای حضور در داربی گفت: قرار است در تمرین امروز (چهارشنبه) شرایط این دو بازیکن را بررسی کنیم که ببینیم آن‌ها به داربی می‌رسند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pydbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان سرپرست استقلال برای دربی