تاریخ انتشار: 1398/06/28 11:21
کد خبر: 87490

عبور سیدجلال از رکورد فرهاد!

کاپیتان با سابقه تیم پرسپولیس روز یکشنبه به سومین بازیکن مسن تاریخ دربی تبدیل می‌شود و از رکورد کاپیتانی فرهاد مجیدی عبور می‌کند.
عبور سیدجلال از رکورد فرهاد!

سیدجلال حسینی در بازی با صنعت نفت روی نیمکت نشست تا آماده دیدار مقابل استقلال شود. او همواره در بازی با استقلال چهره درخشانی بوده و در فاز دفاعی و هجومی اثرگذار ظاهر شده است. همچون دربی لیگ شانزدهم که موفق به گلزنی شد یا دیگر دربی های لیگ دوازدهم و سیزدهم که از عوامل اصلی کلین شیت سرخ ها بود.

حال او در دربی پیش رو به رکوردهایی جالب دست خواهد یافت و از آمار فرهاد مجیدی گذر خواهد کرد. جلال حسینی در این دربی با ۳۷ سال و ۷ ماه در مقابل حریف ایفای نقش خواهد کرد تا رکورد فرهاد مجیدی را به عنوان سومین بازیکن مسن دربی بشکند. در رتبه اول و دوم رضا عنایتی و نیلسون کوریا جونیور جای دارند. نکته جالب این که عنایتی در ۳۹ سالگی به عنوان یک مهاجم در مقابل پرسپولیس به میدان رفت و حالا سیدجلال برای رسیدن به او باید ۲ سال دیگر در جمع سرخ ها باقی بماند.

از طرف دیگر سیدجلال حسینی برای هفتمین بار بازوبند کاپیتانی را در بازی دربی در اختیار خواهد داشت و با گذر از رکورد مجیدی، در کنار افشین پیروانی و علی پروین قرار خواهد گرفت. کریم باقری و همایون بهزادی نیز بالاتر از آن ها هستند و سیدجلال می‌تواند رکورد آن ها را نیز بشکند.

کاپیتان سرخ ها از لیگ شانزدهم جلوتر از دیگر بازیکنان وارد زمین می‌شود و رهبر این تیم به حساب می‌آید. او همچنین در لیگ های دوازدهم و سیزدهم حضور در دربی را تجربه کرد.

ستاره ۳۷ ساله قرمزها علی رغم سن و سال بالا، عملکرد بسیار خوبی در رقابت ها داشته و در کنار شجاع خلیل زاده، یکی از بهترین زوج های دفاعی تاریخ پرسپولیس را ایجاد کرده و حالا هواداران باید امیدوار باشند که تیم پزشکی پرسپولیس، شجاع را به این مسابقه برسانند تا در کنار سیدجلال ایفای نقش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzq9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان سید جلال برای دربی نوروز!