تاریخ انتشار: 1398/06/28 23:06
کد خبر: 87425

اختصاصی/ نساجی-شاهین شهرداری؛شاگردان ویسی به دنبال اولین پیروزی/ مهاجری در اندیشه صعود چند پله ای

تیم نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ نوزدهم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.
اختصاصی/ نساجی-شاهین شهرداری؛شاگردان ویسی به دنبال اولین پیروزی/ مهاجری در اندیشه صعود چند پله ای

 تیم فوتبال نساجی مازندران که در سه دیدار گذشته لیگ ۴ امتیاز کسب کرده است به مصاف شاهین بوشهری می‌رود که تنها یک امتیاز از سه دیدار گذشته خود دشت کرده است.

تیم مازندرانی در سه دیدار برگزار شده لیگ نشان داده هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌خورد و اصلاً تیم قابل پیش‌بینی‌ای نیستند. شاگردان مهاجری ۸ گل زده و ۸ گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و جالب آنکه این تیم در هفته دوم و در قائمشهر تیم پیکان را با نتیجه ۴-۳ شکست دادند اما در هفته سوم با همین نتیجه به سایپا باختند. البته نساجی در خانه و در مقابل هواداران پرتعداد خود تیم مقتدری نشان داده‌اند و باید دید در این هفته مقابل شاهین ای که هنوز به بردی دست پیدا نکرده، می‌توانند پیروز شوند یا خیر.

در طرف مقابل، شاگردان ویسی لیگ را خوب آغاز نکرده‌اند و در دیدار اول شکست سنگینی مقابل سپاهان آن هم مقابل هواداران خود متحمل شدند و در دیدار دوم مقابل صدرنشین لیگ یعنی شهرخودرو هم نتیجه را واگذار کردند. البته برای تیم شاهینی که پس از ۸ سال به لیگ بازگشته دو دیدار ابتدایی آن هم با مدعیان لیگ قائدتاً کار آسانی نبوده است اما شاهینی‌ها در هفته سوم مقابل تیم پیکان که بردی در این فصل نداشته هم به نتیجه بهتر از تساوی دست پیدا نکردند. به نظر می‌آید تیم بوشهری در دیدار مقابل نساجی هم کار چندان راحتی نخواهد داشت.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و شاهین بوشهر فردا جمعه (۲۹ شهریور) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w8m7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری:من با داشته‌ها و موجودی‌ام تصمیم می‌گیرم