تاریخ انتشار: 1398/06/29 21:21
کد خبر: 87341

اختصاصی/ نساجی ۲-۰ شاهین شهرداری؛ شاگردان مهاجری خطرناک در خانه/ دو بازی دو برد

تیم نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ نوزدهم با دو گل از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشت.
اختصاصی/ نساجی ۲-۰ شاهین شهرداری؛ شاگردان مهاجری خطرناک در خانه/ دو بازی دو برد

 تیم فوتبال نساجی که هفته گذشته مقابل سایپا با حساب ۴-۳ باخته بود امشب در هفته چهارم لیگ نوزذهم به مصاف شاهین شهرداری رفت که در هفته گذشته  مقابل پیکان به تساوی دست پیدا کرده بود.

در نیمه اول، تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و مهاجمان این تیم صاحب چندین موقعیت خطرناک شدند که البته توپی از دروازه شاهینی‌ها در این نیمه عبور نکرد. در واپسین لحظات بازی در نیمه اول ضربه سر مهاجم نساجی به بدن مدافع شاهین برخورد کرد که بازیکنان تیم میزبان اعتقاد داشتند این صحنه باید پنالتی اعلام می‌شد که علی صفایی، داور این دیدار اعتقادی به آن نداشت.

تیم میزبان در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۵۳ این دیدار، پاس رو به جلوی مهدی نظری در داخل محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و او با یک پاس رو به عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد و او بلافاصله با یک ضربه بغل پا دروازه درویشوند، دروازه‌‌بان شاهینی‌ها را باز کرد.

پس از این گل، تیم نساجی چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که درویشوند، گلر شاهین با واکنش‌های خوب خود مانع گلزنی مجدد حریف شد.

در دقیقه ۹۲ و در حالی که مدافعان شاهین خط دفاع این تیم را رها کرده بودند، بازیکنان نساجی در یک ضد حمله در موقعیتی سه به تک دروازه شاهین را تهدید کردند که در دو ضربه اول، دروازه بان و مدافع شاهین اجازه ندادند دروازه تیم‌شان باز شود اما در نهایت محمد عباس زاده توانست با پای چپ دروازه شاهین را باز کند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۰ به نفع تیم نساجی به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxwz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رضایی: برتر از پرسپولیس بودیم/امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم